בלינק-182. צילום: מתוך יוטיוב

לראשונה מזה 12 שנים: ההרכב המקורי של הלהקה הגדולה ישחרר אלבום חדש

לאחר הקאמבק של בלינק 182 בשנה שעברה, שלישיית הפופ-פאנק הכריזה על צאת "One More Time", שצפוי להשתחרר בחודש הבא • "לא הגענו מבתים מאושרים, אבל הלהקה היא הדרך להכניס בכוח את השמחה לחדר"

לראשונה מזה 12 שנים, להקת הפופ-פאנק האמריקנית בלינק-182 תשחרר אלבום חדש בהשתתפות כל שלושת חברי הלהקה המקוריים.

האלבום החדש, "One More Time", צפוי לצאת ב-20 באוקטובר, ויהיה הראשון של ההרכב מאז שטום דה לונג שב אליו בשנה שעברה, אחרי שעזב את הלהקה בשנת 2015 (אז הוחלף על ידי מאט סקיבה, שהקליט במסגרתה שני אלבומים). שיר הנושא של האלבום צפוי לצאת מחר (חמישי) כסינגל, והאלבום עצמו יכלול גם את "Edging", השיר החדש שהלהקה הקליטה בשנה שעברה.

"מה שאתם צריכים להבין לגבי בלינק-182, זה שאנחנו לא מגיעים מבתים מאושרים", הסביר דה לונג בסרטון שבו הלהקה הכריזה על האלבום החדש, שבו גם ניתנה טעימה לשירים שייכללו בו. "אנחנו מגיעים מהרבה כאב לב, ממשפחות שבורות וממריבות. בלינק תמיד הייתה הדרך להכניס בכוח את השמחה לחדר".

מתופף הלהקה טראוויס בארקר, שכזכור נשוי לקורטני קרדשיאן, הוסיף כי חלק מההשראה לאלבום החדש הגיעה מהטרגדיות שליוו את חברי הלהקה לאורך השנים. "האלבום נכתב על למה צריך שיקרו קטסטרופות כמו תאונת המטוס שלי (ב-2008, בארקר נפצע קשה בתאונת מטוס שבה איבדו את חייהם ארבעה מתוך ששת הנוסעים, ע"ח) או המחלה של מארק (הופוס, שאובחן ב-2021 עם מחלת הסרטן, ממנה הספיק מאז להחלים, ע"ח) כדי שהלהקה תחזור לעבוד יחד", שיתף.

הלהקה הפתיעה את העולם בחודש אפריל האחרון, כאשר היא כיכבה על בימת פסטיבל המוזיקה המצליח קואצ'לה, במה שהייתה ההופעה הראשונה של ההרכב המקורי מאז עזיבתו של דה לונג.

ההרכב היה אמור לצאת לסיבוב הופעות בדרום אמריקה בחודש מרץ, אך זה נדחה לאחר שבארקר נפצע ונאלץ לעבור ניתוח באצבעו. בתחילת החודש נאלצו חברי הלהקה להודיע שוב על דחיית שלוש הופעות, לאחר שקרדשיאן, הנמצאת בימים אלו בהיריון מתקדם, חוותה דרמה רפואית שחייבה אותו לשוב להיות לצדה. מאז כבר הספיק לשוב ללהקה, שחזרה להופיע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו