משפחתה של סלין דיון מודאגת: "לא מצליחים למצוא תרופה"

אחותה של הזמרת שיתפה בחדשות העצובות על מצבה, ואמרה: "היא נעזרת במומחים הטובים ביותר בתחום, אנחנו ממשיכים לשמור על תקווה" • כזכור, דיון ביטלה את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה, ובמסגרתו גם את ההופעה שהייתה אמורה להתקיים בישראל

סלין דיון בהופעה, ב-2019. צילום: איי.אף.פי.

אחותה של הזמרת סלין דיון, קלודט דיון, חשפה השבוע עדכון על מצבה הבריאותי של אחותה. כזכור, דיון סובלת מסתמונת נוירולוגית נדירה הנקראת תסמונת סטיף־פירסון, מה שהביא לכך שהיא ביטלה את סיבוב ההופעות הבינלאומי ואת הופעתה שהייתה אמורה להתקיים בישראל. 

"אנחנו לא מצליחים למצוא תרופה שעובדת, אבל ממשיכים לשמור על תקווה, זה חשוב", כך שיתפה אחותה של הזמרת בראיון לאתר החדשות הקנדי Journal de Montreal.

סלין דיון מסבירה למה מסע ההופעות בוטל \\ יח"צ

בימים אלו הזמרת נעזרת בסיוע צמוד של אחותה, לינדה, שמתגוררת עימה בביתה בלאס ווגאס ומטפלת בה. נוסף על כך, דיון מטופלת על ידי חוקרים בתחום שמתמחים בתסמונת הנדירה ממנה היא סובלת.

"אני חושבת שהיא בעיקר צריכה לנוח. היא תמיד מנסה לעשות מעל ומעבר ולהיות הכי טובה בתחומה", משתפת קלודט, "בשלב מסוים, כשהלב והגוף שלך מנסים לאותת לך משהו, זה חשוב להקשיב להם".

סלין דיון, צילום: אי.אף.פי

עם זאת, לדבריה, "סלין מקשיבה ונעזרת בחוקרים המומחים הטובים ביותר בתחום, ואנחנו במשפחה מאמינים שיום אחד ימצא פיתרון למצבה והיא תשתקם ותוכל לחזור לבמה". 

הסתמונת ממנה סובלת דיון היא מצב נוירולוגי חשוך מרפא, שגורם להתכווצויות שרירים בלתי נשלטות, ופוגע רק באדם אחד מתוך מיליון. בדצמבר האחרון פנתה הזמרת למעריציה בסרטון וידיאו, ושיתפה עם דמעות בעיניים: "כדי שאוכל להגיע אליכם שוב, אין לי ברירה אלא להתרכז בבריאות שלי, ואני מקווה שאני בדרך להחלמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר