חנן בן ארי חושף: "אני חווה כרגע כאב"

רגע לפני שיחרוך את היכל אקספו תל אביב בתחילת חודש אוגוסט הקרוב, הזמר והיוצר המוערך הרים את הכפפה והזמין את מעריציו להפנות אליו שאלות בזמן שהוא ממתין בשדה התעופה לטיסה

חנן בן ארי. צילום: כפיר זיו

מסתבר שמעיכוב בטיסה יכולים גם לצאת דברים מופלאים. היום (חמישי), בזמן שהמתין הזמר והיוצר חנן בן ארי לטיסה שתיקח אותו מאמסטרדם למונקו בדרך לעוד הופעה, הוא הציע לעוקביו באינסטגרם להפנות אליו קושיות בכל נושא שיחפצו. למרות שלא הגביל את השיח לעניין ספציפי אחד, מרבית השאלות עסקו באופן טבעי במוזיקה ובאלבומו החדש שיצא בשבוע שעבר העונה לשם "יש כאן יותר מזה".

חנן בן ארי מופיע ורוקד עם שורדי שואה // צילום: טל מרום

"מה שלומך אחרי הוצאת האלבום? תשתף ממה שעובר עליך מאז", התבקש בן ארי. "מחוזק ומשוחרר. רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד", שיתף. "למה האלבום הזה כל כך כואב וחשוף?", תהו המעריצים, שזכו לתשובה כנה וחשופה מצידו של חנן. "כי זה מה שאני חווה כרגע", ענה.

 

גם השאלות הבאות עסקו במוזיקה. "איך אתה מסביר את השינוי שעבר הקול שלך מהשירים הראשונים והמוקלטים להיום?", אתגרו את הזמר. "פיתוח קול, הרבה הופעות, צרידות, החיים", השיב.

"למה הלכת דווקא על האקספו ולא כמו כל שנה איזה שבוע קיסריה?", רצו להבין את הסיבה שהובילה להחלטה לקיים את המופע הגדול הבא של בן ארי בלוקיישן שונה מבשנים קודמות.

חנן בן ארי, צילום: גיא כושי ויריב פיין

"חיפשנו לעצב מקום חדש מאפס, שעושה איזה מיקס בין קיסריה למנורה. מצד אחד עוצמה, ומצד שני אינטימיות. מקומות ישיבה ומקומות עמידה. האקספו פשוט מושלם לזה. ובעיקר, אולם ממוזג באוגוסט ובלי בעיות חניה", פירט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר