אנחנו בהלם: חברי הביטלס מתאחדים עם הרולינג סטונס

לפי דיווחים בחו"ל, פול מקרטני ורינגו סטאר מקליט יחד עם האבנים המתגלגלות חומרים חדשים שייצאו באלבום הבא של הלהקה • כל הפרטים

קהל בהופעה (אילוסטרציה), צילום: Gettyimages

האם שני חברי הביטלס שעדיין בחיים - פול מקרטני ורינגו סטאר - יתארחו באלבום החדש של הרולינג סטונס? מגזין הבידור האמריקאי וראייטי פרסם אמש (שלישי) כי מפגש הפסגה הזה אכן יקרה, ואם הדיווח באמת יתממש - אין ספק שמדובר באחד משיתופי הפעולה המוזיקליים הגדולים בכל הזמנים, כזה שמיליוני מעריצים רק יכלו לחלום עליו ב-60 (!) השנים האחרונות.

מיק ג'אגר, צילום: EPA

לפי הפרסום, כמה גורמים בתעשיית המוזיקה אישרו לווראייטי - שלא לציטוט - כי מקרטני כבר הקליט כמה קטעי גיטרת בס בשביל האלבום הבא של הסטונס, ואילו סטאר צפוי לתופף אף הוא בחלק מהפרויקט, שטרם נחשף (צ'ארלי ווטס, המתופף האגדי של הסטונס, הלך לעולמו ב-2021, אולם ההערכות הן שהוא הספיק לתרום את חלקו למספר שירים חדשים).

פול מקרטני, צילום: אי.אף.פי

עוד נמסר כי ההקלטות התקיימו בשבועות האחרונים בלוס אנג'לס, אולם עדיין לא ברור אילו שירים מתוכן ימצאו את דרכם לאלבום עצמו - והאם מקרטני וסטאר מנגנים יחד באותו שיר (או שירים). נציגים מטעם הסטונס וצמד החיפושיות לשעבר טרם שחררו הודעה רשמית בנושא ואף לא השיבו לפניית וראייטי, אך יש להניח שהכרזה על הפרויקט הבא של הסטונס תפורסם בקרוב, ויש סבירות גבוהה שהאלבום עצמו יושק עוד השנה.

רינגו סטאר, צילום: AFP

זאת משום שבסרטון אינסטגרם שהעלה קית' ריצ'ארדס ב-11 בינואר, הכריז הגיטריסט בן ה-79 ש"יש מוזיקה חדשה בדרך". כמו כן, כשמקרטני נשאל לאחרונה למה הוא הכי מצפה ב-2023, הוא השיב "הקלטתי מוזיקה עם כמה אנשים, ואני רוצה לעשות אפילו יותר".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Keith Richards (@officialkeef)

אלבום האולפן האחרון של הרולינג סטונס, Blue & Lonesome, שוחרר ב-2016, אולם הכיל רק גרסאות כיסוי לשירים של אמנים אחרים. האלבום האחרון של הלהקה עם שירים חדשים ומקוריים, A Bigger Bang, שוחרר אי שם ב-2005 - כמעט לפני 20 שנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר