מהדיסקמן לספוטיפיי: אלו הן כל להקות הפופ משנות ה-90 שחוזרות לפעילות

מאס קלאב סבן, דרך אקווה ועד הספייס גירלז - כוכבי המוזיקה מהניינטיז עושים סימנים רציניים של חזרה לחיינו, וחלקם אף עדיין פעילים מבלי שבאמת ידענו • ריכזנו עבורכם כמה פגזים מן העבר ששבים לחיינו

הספייס גירלז , צילום: יח"צ

אפשר לשלוף את הדיסקמנים מהבוידעם, כי להקת פופ נוספת משנות ה-90 מתקבמקת בהרכב המקורי שלה אחרי כמעט עשור של שתיקה (ויותר מ-20 שנה מאז שחרור האלבום האחרון).

• להקת אקווה ל"ישראל היום": "ישראלים לוקחים דברים בקלות, ואנחנו מקנאים בזה"

• השתלטו על הקהל והחזירו אותו אחורה בזמן: אקווה בהופעה בישראל

הפעילו את התאים האפורים והשתדלו להיזכר באס קלאב סבן (S Club 7) - שביעייה בריטית קופצנית שזכתה להצלחה סבירה מסוף הניינטיז עד השנים הראשונות של המילניום החדש ושחררה ארבעה אלבומי אולפן, שהכריזה אתמול (שני) על סיבוב הופעות חדש, לציון חצי יובל להקמתה. חברי ההרכב, טינה בארט, ג'ון לי, פול קטרמול, האנה ספיריט, ברדלי מקינטוש, ג'ו א'ומרה ורייצ'ל סטיבנס, כולם בשנות ה-40 לחייהם (כאשר טינה היא המבוגרת ביותר, 46) יפזזו על במות בריטניה ואירלנד במשך 11 ערבים (עם אופציה להארכה כמובן), החל מאוקטובר הקרוב.

"אחרי שמונה שנים, זה מרגיש נהדר להכריז שאנחנו מתאחדים וחוזרים להופיע יחד. אנחנו כל כך נרגשים להחזיר את מסיבת האס קלאב למעריצים שלנו כדי לציין 25 שנות פעילות", נאמר בהודעת הקאמבק הרשמית מטעם הלהקה. "אנחנו לא מאמינים שעבר כל כך הרבה זמן! מוזיקה וחברות תמיד היו הבסיס של כל מה שעשינו, ואנחנו מקווים שכולם יוכלו להצטרף אלינו לחגיגה הגדולה", סיכמו החברים.

אס קלאב סבן, צילום: יח"צ

אס קלאב סבן הוקמה על ידי סיימון פולר, מנהלן לשעבר של הספייס גירלז, ב-1998. בין הלהיטים שלה אפשר למצוא את השירים Bring it All Back, S Club Party, Reach, Never Had a Dream Come True ו-Don’t Stop Movin’. אלבומיה נמכרו ביותר מעשרה מיליון עותקים ברחבי העולם, אולם מלבד רייצ'ל סטיבנס, שהוציאה במשך השנים צמד אלבומי סולו מצליחים, אף אחד מהשביעייה לא הצליח לפרוץ באמת באופן עצמאי. עם זאת, יש להניח שהביקוש לכרטיסים בסיבוב ההופעות החדש יהיה גבוה.

ניינטיז לנצח

ואם כבר הזכרנו נוסטלגיה וניינטיז, אס קלאב סבן היא ממש לא להקת הפופ היחידה מאותה תקופה שהתאחדה ומתאחדת בימים אלו. מדובר בעצם בטרנד של ממש, שמחזיר את המעריצים - ואת האמנים עצמם - לאחת התקופות היפות (והמשתלמות) בחייהם, כך שכולם יוצאים מרוצים.

בין אם מדובר בפייב (כשלישייה אמנם) ואקווה, שהופיעו לאחרונה בישראל; בבלו (Blue) ששחררה בשנה שעברה אלבום אולפן שישי אחרי הפסקה ארוכה; בשוגבייבס שגם הוציאו לפני כשלושה חודשים אלבום חדש בהרכב המקורי שלהן (עם הקלטות ישנות ו"אבודות", אמנם); ב-911 שהשיקה רק השבוע סינגל חדש בשיתוף זמר וייטנאמי צעיר; ועוד לא הגענו לטייק ד'את, לווסטלייף לבקסטריט בויז, שעדיין רצות חזק כאילו לא חלפו להן 30 שנה - כמו גם הספייס גירלז עצמן, שעושות תדיר קולות של קאמבק.

פספסנו מישהו? כבר נעיין בגיליונות ראש1 ישנים ונוודא. עדכון: שמישהו ירים דחוף טלפון לבויזון ולאן סינק וידרוש איחוד, אף שלא נראה שרונאן קיטינג וג'סטין טימברלייק זקוקים להשלמת ההכנסה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר