לאחר יותר מ-30 שנים: נחשף שיר גנוז של קווין עם פרדי מרקורי

השיר "Face It Alone" הקולט במקור ב-1988, בסשנים לאלבום שעליו עבדה אז הלהקה • הוא אותר לאחרונה מחדש על ידי צוות ההפקה, במהלך עבודה על הוצאה מחודשת לאלבום • הגיטריסט בריאן מיי: "זה נהדר לשמוע את ארבעתנו ביחד"

להקת קווין, ב-1982, צילום: Getty Images

אחרי יותר מ-30 שנה: חברי להקת קווין האגדית הוציאו היום (חמישי) שיר אבוד שהוקלט עם פרדי מרקורי, סולנם המנוח שהלך לעולמו בשנת 1991.

השיר, שנקרא "Face It Alone", הוקלט ב-1988, במהלך הסשנים להקלטת האלבום ה-13 של ההרכב הבריטי, "The Miracle". בסופו של דבר, השיר לא נכלל באלבום – ונשכח על ידי חברי הלהקה והזמן.

לאחרונה התגלה השיר מחדש, כאשר צוות ההפקה והגנזך של הלהקה שב לאותן הקלטות במטרה לעבוד על הוצאות מחודשות של האלבום, שתכלולנה גם שיחות בין חברי הלהקה באולפנים באנגליה ובשווייץ.


זהו השיר החדש הראשון שהלהקה משחררת אשר מכיל את קולו של מרקורי מזה שמונה שנים. הפעם הקודמת שזה קרה התרחשה במסגרת האלבום "Queen Forever" שיצא ב-2014, שהכיל שלושה שירים שלא היו מוכרים עד אז לקהל הרחב: "Let Me In Your Heart Again", "Love Kills" ו-"There Must Be More To Life Than This".

"אני שמח שהצוות שלנו הצליח למצוא את ההקלטה הזו", אמר גיטריסט ההרכב בריאן מיי. "אחרי כל השנים הללו, זה נהדר לשמוע את ארבעתנו יחד, עובדים באולפן על רעיון אדיר לשיר שאף פעם לא הושלם. עד עכשיו".

כזכור, מרקורי הלך לעולמו בנובמבר 1991, יממה לאחר שחשף כי הוא חולה באיידס. יתר חברי הלהקה מוסיפים להופיע גם בימים אלה יחד עם הזמר האמריקני אדם למברט, ואף ביקרו בישראל ב-2016 להופעה אחת בפארק הירקון בתל אביב.

פרדי מרקורי בהופעה, ב-1985, צילום: איי.פי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר