סערה סביב השיר החדש של אגם בוחבוט: "מלא ברמיזות מיניות"

הקהל של הזמרת הצעירה מוחה על מסרים מיניים, שלטענתו קיימים בשיר החדש שהוציאה, "יותר חזק מה" • ממשרד יחסי הציבור של הכוכבת נמסר: "מעבירה מסרים של אישה חזקה"

אגם בוחבוט, צילום: פיני סילוק

"יותר חזק מההה", שיר חדש שהוציאה היום (ראשון) אגם בוחבוט בהפתעה ליוטיוב, כבר הספיק לחולל רעש וסערה בשעות הראשונות לצאתו.

קהל המאזינים, שנחשף היום לשיר שנכתב על ידי סתיו בגר, ינון יהל ורון ביטון, מצא את השיר כמלא ברמיזות מיניות בליווי נימה פלרטטנית ו"קולות של גניחות", לטענתם. בעמוד היוטיוב של השיר עלו כבר מאות תגובות. לצד תגובות אוהדות, נרשמו גם לא מעט תגובות של קהל מאוכזב. "אלוהים שישמור אותנו, איזו רמה של שירים", נכתב בתגובה אחת. "עושה צחוק מעצמה", נכתב בתגובה אחרת.

(Prod by Yinon Yahel) אגם בוחבוט - יותר חזק מה

בוחבוט התגלתה בגיל 8 ב"בית ספר למוסיקה", תוכנית הריאליטי שבה זכתה במקום הראשון. מאז התבגרה והפכה לסוג של מאמי לאומית שלא מספקת שערוריות מיוחדות.

משרד יחסי הציבור של בוחבוט, שהוציא קומוניקט מקדים לשיר, כיוון למקום אחר לגמרי, כך מסתבר. אנשיה מסבירים כי מדובר בשיר שנולד תוך זמן קצר בזכות טרנד הטיקטוק שנולד עם קטע מההופעות שלה, כאשר היא אומרת לקהל "יותר חזק מה?", והקהל מאבד עשתונות. בקומוניקט הנלווה לשיר, נכתב: "הטרנד שצבר עד כה למעלה מ-6 מיליון צפיות בטיקטוק הפך לשיר קליל וכיפי שבו אגם מוכיחה שיש לה הומור עצמי ועכשיו יש לה סיבה נוספת לצעוק 'יותר חזק מה?'. עם כל ההומור, אגם ממשיכה במסורת ומעבירה בשיר מסרים של אישה חזקה שמחפשת לצידה גבר חזק".

לפי התגובות המתרעמות והשליליות שהובעו, נראה שרבים מהקהל של בוחבוט לא הצליחו להבין את המסר, ופירשו את השיר באופן רחוק מהכוונה המקורית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר