כל השבוע אנחנו מדברים על מיכל הקטנה. יום אחד זו הזוגיות החדשה עם יהודה בוחבוט שצעיר ממנה ב-18 שנים, ולמחרת הסערה ביום ההולדת של בניה עם הסרטון בו היא דוחפת את הראש שלהם לעוגה. בגדול, אחד הדברים שכוכבת הילדים עושה הכי טוב, זה לייצר כותרות. אם אלה הכתבות סביב הגירושים הסוערים שלה מניר ויצמן לאחר 16 שנות נישואים, או למשל החזרה המוקדמת שלה לבמות רק 6 ימים לאחר ניתוח קיסרי אותו עברה.
אפשר לנהל דיון מה זה אומר על האישיות של מיכל הקטנה, מכיוון שזהו אייטם שמתפרסם בתקשורת. יש לנו את המקום לשפוט ויחד עם זאת אפשר גם להעריך את הדרך הייחודית בה צועדת הכוכבת. מה שבטוח זה שהיא יודעת איך להישאר במרכז העניינים, גם אם הכתבות שיוצאות עליה יוצרות דיון שעלול להוציא אותה באור לא חיובי, ובסוף זה הסוד של מיכל הקטנה.
אז מה בעצם המשמעות של פרסום טוב? ואילו עוד כוכבים משתמשים בתקשורת על מנת לקדם את עצמם? צפו וגלו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
