"בחייאת, תניח את הטלפון": הרשת גועשת סביב ציוץ של בני גנץ
הפוליטיקאי ציין בשורת ציוצים קולגות שהביעו התנגדות לחוק הגיוס • הגולשים דווקא לא התחברו לסגנון, שלא היה מאוד מקורי • "מכין רשימה שמסבירה למה שווה לשקול הגירה"
,עודכן
0השמעה
הזירה הפוליטית סוערת סביב חוק הגיוס. בני גנץ צייץ את שמותיהם של ח"כים שמשתייכים לציונות הדתית ומתנגדים לחוק - מיכל וולדיג, אופיר סופר ומשה סולומון - והוסיף את הסיומת "היא/הוא של ישראל".
המשפט המקורי והמצמררנאמר ב-7 באוקטובר על ידי רומי בת השש, בתם של דולב ואודיה סויסה ז"ל, שנרצחו על ידי מחבלים בשדרות. כאשר שוטרים ניגשו להציל את הילדה ואת אחותה הקטנה, היא שאלה אותם "אתם של ישראל?". בהמשך, ערוץ 14 יצא בקמפיין בשם "אנחנו של ישראל".
הגולשים ברשת X לא נותרו אדישים למחווה של גנץ - ולא בקטע טוב. "הוא לא איתנו. בחייאת בני, תניח את הטלפון או תלמד להשתמש ברשתות חברתיות", כתב גולש.
בני גנץ, הוא לא איתנו
— asaf.gindin (@AsafGindin)December 1, 2025
בחיאת בני תניח את הטלפון או תלמד להשתמש ברשתות חברתיותpic.twitter.com/K49RRQhOWr
יאיר בריל כתב: "יפה, הוא מכין רשימה שמסבירה למה שווה לשקול הגירה".
יפה, מכין רשימה שמסבירה למה שווה לשקול הגירהpic.twitter.com/LWPcIiaab2
— Yair Brill (@yairbrill)December 1, 2025
גולשים אחרים החליטו להגיב דווקא בהומור. "בני גנץ, הוא מעייף" כתב הדר סגל, מתן בלומנטל הוסיף "מריו השרברב, הוא של איטליה" ואודי הירש הוסיף: "אנחנו גמורים, הוא של ישראל".
בני גנץ, הוא מעייף
— הדר סגל Hadar Segal 🇮🇱 (@hadarse)December 1, 2025
מריו השרברב, הוא של איטליה.https://t.co/tOQv9Ue4ze
— Matan Blumenblat (@MBlumenblat)December 1, 2025
אנחנו גמורים, הוא של ישראלpic.twitter.com/zSmM3f7Iow
— udi hirsch (@udi_hir)December 1, 2025
מגישת החדשות דוריה למפל סיכמה היטב את האירוע.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנוב-7.10 רומי סוויסה בת ה-6 שאלה את השוטרים שהגיעו לחלץ אותה אם הם של ישראל אחרי שהוריה נרצחו והיא הסתתרה ברכב עם אחותה בת ה-3. מאז אנשים צינים מאד הפכו את זה לסימן ההיכר המסחרי שלהם, אבל אתה ממש לא חייב לאמץ את זהhttps://t.co/KvEyQDKAZA
— דוריה למפל (@DoriaLampel)December 1, 2025
