טיקטוק ישראל הזמינה היום (רביעי) עשרות יוצרי תוכן מובילים מתחום האוכל להשקת תחרות היוצרים הקולינרית החדשה שלה – "TikTok Food Challenge". המשתתפים התחלקו לשישה צוותים שילוו אותם לחודש הקרוב, עד שבסוף התהליך, הקהל יצביע ויעניק לאחת מהקבוצות פרס - חופשה קולינרית משותפת בחו"ל.
התחרות הקולינרית של טיקטוק יוצאת לדרך / משה בן שמחון
את הפרויקט החדש מלווה יוצר התוכן אור לאון ("31 יום בקוריאה וביפן"), ובין המשתתפים בו ניתן למצוא את קובי אדרי ("יאבלולו שמבלולו"), לירן רוזן, בני הזוג שחר וונג ואורן בן מיכאל, השף דוד גדג', גל שמו ("רעבים ברעבך"), אור בן אוליאל, שיר צ'יפ אשכנזי, ענת אלישע, רובי מיכאל ובן שי.
התחרות יצאה לדרך באופן רשמי, לאחר שהצוותים נפגשו במשרדים בתל אביב, התגבשו וקיבלו את פרטי התחרות המלאים. המשימות עדיין לא נחשפו, אך בטיקטוק מבטיחים שהן ידרשו חשיבה יצירתית, קולינרית ודיגיטלית, ויעודדו את היוצרים לא רק לבשל, אלא גם לייצר תוכן מקורי, נגיש ומעורר שיח.
מדי שבוע, כל משתתף יעלה תכנים שלו או של חברי הקבוצה שלו מתמודדים עם המשימה השבועית שקיבלו, עד שבתום המשימות – קהל המשתמשים יוכל להצביע ולבחור מי הצוות שיצר את התכנים האהובים עליו וראוי לזכות בפרס, באמצעות הצבעה בתוך האפליקציה.
אביעד רוזנבוים, מנהל התוכן של טיקטוק ישראל: "הפורמט שם דגש על תוכן קבוצתי, שיתופי פעולה, אהבה קולינרית ויצירה שמתחילה בטיקטוק אך מיועדת גם להשפיע מחוצה לה. הפרויקט נבנה כך שייתן מקום לצוותים לפעול יחד, אבל גם לכל יוצר להמשיך לבלוט ולהביא את הייחודיות שלו לכל מה שהוא עושה".
