רק חצי שנה חלפה מאז ההשקה של For Real מבית "ישראל היום" ב-19 באוגוסט 2024, והמספרים? מרשימים ביותר.
בפרק הזמן הקצר הזה הצליח האתר של ערן סויסה למשוך אליו 4.66 מיליון משתמשים שונים — כמעט מחצית מתושבי ישראל. הישג כזה לא רואים כל יום, במיוחד בעולם שבו כל קליק נחשב.
מי שגנבה את ההצגה היתה הכתבה שעסקה בגיוס של בנה של אילנית לוי לצה"ל. התגובה המרגשת שלה ושל אלירז שדה לא השאירה אף אחד אדיש, והכתבה הפכה לוויראלית בקצב שיא.
הגולשים מעורבים בתכנים
גם בתחום מעורבות הגולשים נרשמה הצלחה. בפרויקט בחירת המשפיענים שעשו את 2024, שנערך רק ארבעה חודשים אחרי השקת האתר, השתתפו באופן פעיל 122,513 גולשים (שהכתירו את ספיר אביסרור כמשפיענית האהובה בישראל).
המיזם שטף גם את הרשתות החברתיות - עם מאה אלף עוקבים (!) באינסטגרם בתוך חצי שנה, ומיליוני צפיות. כעת, עם חשבונות חדשים גם בטיקטוק ופייסבוק, מצפים באתר לשבור שיאים נוספים עד סוף 2025.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו