4.66 מיליון ישראלים לא טועים

עם 4.66 מיליון משתמשים, כתבות שלא השאירו עין יבשה במדינה, וחשיפות שעשו רעש בכל פינה—For Real מראה שכשזה מגיע לסקופים, הוא פה כדי להישאר

ערן סויסה, העורך הראשי של For Real, מוביל את הדיון בפרויקט המשפיענים. צילום: ForReal

רק חצי שנה חלפה מאז ההשקה של For Real מבית "ישראל היום" ב-19 באוגוסט 2024, והמספרים? מרשימים ביותר.

בפרק הזמן הקצר הזה הצליח האתר של ערן סויסה למשוך אליו 4.66 מיליון משתמשים שונים — כמעט מחצית מתושבי ישראל. הישג כזה לא רואים כל יום, במיוחד בעולם שבו כל קליק נחשב.

מתרגשים. אילנית לוי ואלירז שדה, צילום: נתנאל מויאל יחסי ציבור

מי שגנבה את ההצגה היתה הכתבה שעסקה בגיוס של בנה של אילנית לוי לצה"ל. התגובה המרגשת שלה ושל אלירז שדה לא השאירה אף אחד אדיש, והכתבה הפכה לוויראלית בקצב שיא.

הגולשים מעורבים בתכנים

גם בתחום מעורבות הגולשים נרשמה הצלחה. בפרויקט בחירת המשפיענים שעשו את 2024, שנערך רק ארבעה חודשים אחרי השקת האתר, השתתפו באופן פעיל 122,513 גולשים (שהכתירו את ספיר אביסרור כמשפיענית האהובה בישראל).

ספיר אביסרור בראש רשימת המשפיענים, צילום: התמונה ג'ונרטה בבינה מלאכותית ע"י עודד טרטמן

המיזם שטף גם את הרשתות החברתיות  - עם מאה אלף עוקבים (!) באינסטגרם בתוך חצי שנה, ומיליוני צפיות. כעת, עם חשבונות חדשים גם בטיקטוק ופייסבוק, מצפים באתר לשבור שיאים נוספים עד סוף 2025.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר