בגיל 37: מת כוכב הסרט "חניבעל: מקור הרוע"

השחקן גספרד אוליאל הלך לעולמו בנסיבות טראגיות, כך מדווחים כלי התקשורת הזרים • לאחרונה סיים להצטלם לסדרת המארוול "מון נייט" לצד אית'ן הוק

גספרד אוליאל , צילום: Gettyimages

השחקן הצרפתי גספרד אוליאל הלך לעולמו אתמול (שלישי) בנסיבות טראגיות, כתוצאה מתאונת סקי. הוא היה בן 37.

כלי התקשורת הזרים מדווחים כי התאונה התרחשה באתר גלישה באלפים וכי חקירת המקרה עודנה בעיצומה. אמש, עם הגעתן של ידיעות ראשוניות אודות המקרה, דיווחו כלי התקשורת בצרפת כי השחקן נמצא במצב אנוש. הוא הובהל לבית החולים בגרנבול, שם מת מפצעיו.

על פי גורמי השיטור האחראים באזור, בשבועות האחרונים הם נאלצו לספק שירותי הצלה לכחמישה או שישה מקרים ביום באתר, עם התגברות השלגים במקום.

אוליאל היה מוכר מסרטים כמו "איב סאן לורן" מ-2014, שם שיחק את מעצב האופנה המפורסם. בנוסף גילם הכוכב את דמותו של חניבעל לקטר הצעיר בסרט "חניבעל: מקור הרוע" מ-2007. ב-2016 שיחק אוליאל בסרטו של הבמאי הקנדי קסבייה דולן בסרט "זה רק סוף העולם". על תפקיד זה זכה בפרס סזאר היוקרתי, המקבילה הצרפתית לפרס האוסקר.

לאחרונה סיים להצטלם לסדרת המארוול "מון נייט", לצד אית'ן הוק ואוסקר אייזק.

בצרפת הוא נחשב מזה כשני עשורים שחקן פופולרי ומצליח, שזכה לשבחים על משחקו בסרטים כמו "Summer Things" מ-2002, "Strayed" מ-2003 ו-"שנים של אירוסין" מ-2004. סזאר היה במערכת יחסים עם הדוגמנית והזמרת ג'לה פיאטרי, ולזוג ילדה בת שש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר