השחקן אלק בולדווין חשוד שירה והרג בשוגג את הצלמת שלו

משרד השריף בניו מקסיקו בודק את נסיבות פליטת הכדור על סט הצילומים • שני פצועים פונו לבתי החולים, אך הרפואים נאלצו לקבוע את מותה של אחת מהם

השחקן אלק בולדווין, צילום: רויטרס

תקרית קטלנית בצילומי הסרט החדש של השחקן אלק בולדווין: שני אנשים נורו בשוגג לפנות בוקר (שישי) על הסט של המערבון "רסט". בין הנפגעים - צלמת בת 42 שמתה מפצעיה. על פי משרד השריף, החשוד בירי הוא השחקן בולדווין.

משרד השריף במדינת ניו מקסיקו מסר כי באירוע נעשה שימוש באקדח על סט הצילומים של מערבון החוזר לימי המאה ה-19.

השחקן אלק בולדווין, שוחח עם החוקרים, צילום: אי.אף.פי

על פי ממצאי החקירה הראשוניים, נראה שאחת הסצנות כללה שימוש באקדח שממנו נפלט כדור. נכון לשלב זה, החוקרים בודקים איך התרחשה פליטת הכדור. בהמשך לכך, עדכן השריף כי בולדווין הוא זה שחשוד בירי בשוגג.  

ההרוגה, הלינה האצ'ינס, צלמת על הסט, פונתה במסוק לבית חולים בניו מקסיקו, אך הרופאים שם נאלצו לקבוע את מותה של בת ה-42. הפצוע השני הוא ג'ואל זוסה בן ה-49, שפונה באמבולנס לבית החולים האזורי תוך כדי שהצוות הרפואי מטפל בו.

הלינה האצ'ינס, נורתה למוות בשוגג על ידי השחקן אלק בולדווין, צילום: אי.אף.פי

"החקירה נמצאת בעיצומה, בולדווין שוחח מרצונו החופשי עם החוקרים ולאחר מכן עזב", כך אמר בכיר במשרד השריף המקומי ל"גארדיאן". 

השחקן בולדווין הוא שותף להפקה ושיחק במערבון בתור הרלנד רסט, פורע חוק שנכדו מורשע ברצח. הסרט מלווה את בריחתם לאחר שהנכד נידון להוצאה בהורג בתלייה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר