כתב "ישראל היום" ישפוט בטקס גלובוס הזהב

דודי כספי נבחר להצטרף לאיגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, ויהיה הישראלי הראשון זה 50 שנה שזוכה לכבוד זה • בקרוב באתר וביישומון: פודקאסט של דודי כספי על תעשיית הקולנוע והטלוויזיה

כתב "ישראל היום" דודי כספי

כתב "ישראל היום" בלוס אנג'לס דודי כספי נבחר להצטרף לאיגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, אשר מעניק בכל שנה את פרסי גלובוס הזהב - אחד משלושת הפרסים היוקרתיים בתעשייה. כספי יצביע וישפיע על חלוקת הפרסים כבר בטקס הקרוב, ולמשך עשר שנים מעתה. כספי הוא הישראלי הראשון זה 50 שנה שזוכה לכבוד זה מטעם איגוד העיתונאים הזרים.

זה כעשור כספי מסקר עבור "ישראל היום" את הנעשה בעיר הסרטים. בין היתר, דיווח מטקסי הפרסים החשובים בעולם, ובהם האוסקר, הגראמי והאמי, וראיין מאות שחקנים, מוזיקאים ואנשי תעשייה בכירים כמו ליידי גאגא, וין דיזל, אליזבת מוס וגל גדות.

פרס גלובוס הזהב,


בשנת 2013 הצטרף כספי לצוות הכתבים של "הוליווד ריפורטר", אחד משני המגזינים החשובים בתחום התרבות בארה"ב, והיה הישראלי הראשון בארסנל הכתבים הבינלאומיים של המגזין. שנה לאחר מכן החל לכתוב גם עבור "בילבורד", מגזין המוזיקה המוביל בארה"ב ובעולם. קודם לכן שימש כספי בישראל מנהל התוכניות של רדיו 102FM.

זוכים ישראלים רבים

איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד העניק את פרס גלובוס הזהב, בעיקר בקטגוריית הסרט הזר, ללא מעט ישראלים. סרטו של אפרים קישון "סאלח שבתי" היה הראשון שהשתתף ואף זכה בשני פרסים, עבור השחקן הטוב ביותר (חיים טופול) והסרט הזר הטוב ביותר. גם "השוטר אזולאי" של קישון, "גן עדן עכשיו" של האני אבו אסעד ו"ואלס עם באשיר" של ארי פולמן קטפו את הפרס הנחשב.
בקרוב מאוד יושק באתר ובאפליקציית "ישראל היום" הפודקאסט "דודי הוליוודי" של כספי בשיתוף רז ישראלי, אשר יחשוף בפני המאזינים סודות מאחורי הקלעים של הוליווד.

בפודקאסט ישולבו קטעים מרתקים, משעשעים ואף הזויים משלל ראיונותיו של כספי עם כוכבי הוליווד הגדולים ביותר, ובהם פריס הילטון, ארנולד שוורצנגר, צ'נינג טאטום, גורדון רמזי, סקרלט ג'והנסון, כריסטינה אפלגייט ורבים נוספים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר