לאחר ההצלחה של "גולדה": הפרויקט הבינלאומי הבא של גיא נתיב

הבמאי הישראלי זוכה האוסקר יעסוק בסרטו הבא בסיפורה האמיתי של סבתו, שעזבה את משפחתה כדי להצטרף לכת מסתורית • בין כוכבות הסרט נמצאות המועמדת לאוסקר נעמי ווטס והמועמדת לאמי בלה רמזי

גיא נתיב. צילום: שי פרנקו

כשהוא רוכב על גל ההצלחה של סרטו הקודם "גולדה", הבמאי הישראלי גיא נתיב הכריז מה יהיה הפרויקט הבא שלו – והוא יהיה קרוב אל ליבו יותר מתמיד.

על פי דיווח באתר הבידור האמריקני "וראייטי", הסרט החדש של נתיב, שזכה בפרס האוסקר על סרטו הקצר "סקין", מבוסס על אירועים אמיתיים שבהם לקחה חלק סבתו, שהייתה מעורבת בכת נשית מסתורית. אם זה לא מספיק, בסרט החדש יככבו המועמדת לאוסקר נעמי ווטס (שתגלם את סבתו של נתיב), המועמדת לאמי בלה רמזי ("האחרונים מבינינו"), ויקי קרייפס ("חוטים נסתרים") ואודסה יאנג ("העמדה").

נעמי ווטס, בחודש שעבר, צילום: איי.פי.

עלילת הסרט, ששמו הנוכחי הוא "Harmonia", מתרחש בשנות ה-80 של המאה שעברה, כאשרה ריטה (אותה תגלם ווטס) פוגשת במנהיגה ממגנטת (קרייפס) של קהילה אניגמטית בשם "הרמוניה", אותה היא מפגישה עם בני משפחתה. בנותיה, אלה (רמזי) וג'ו (יאנג) מוכנות לסכן את הכל על מנת להסתנן אל תוך הכת – ולהחזיר את אמן הביתה.

בתגובה לפרסום, מסר נתיב לאתר: "חיכיתי עשורים עד שהייתי פנוי מבחינה רגשית להתעמת עם הסיפור של סבתי האהובה, שרדף את המשפחה שלי מאז ילדותי. כאישה בשנות ה-80 שעברה את משבר אמצע החיים, סבתי עשתה את הבחירה הרדיקלית לעזוב את משפחתה ולהיכנס את לכת נשית במרדף אובססיבי אחר אושר ומשמעות".

על פי האתר, צילומי הסרט צפויים להתחיל בהמשך השנה.

בלה רמזי ב"האחרונים מבינינו", צילום: HBO
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר