לאחר מות נכדו: התדרדרות במצבו הבריאותי של רוברט דה נירו

לאחרונה איבד זוכה האוסקר וגלובוס הזהב את נכדו בן ה-19 - וכעת נודע על בעיות קשות נוספות מהן סובל השחקן בחייו האישיים, כך לפי מקורבים

רוברט דה נירו משנת 2013. צילום: דודי ועקנין

בשבוע שעבר איבד השחקן זוכה האוסקר וגלובוס הזהב את נכדו בן ה-19 ליאנדרו (בנה של בתו המאומצת דרנה ומי שכיכב בעבר בסרט "כוכב נולד"), לאחר שלפי השמועות מת כתוצאה ממנת יתר של כדורים שהיו נגועים בפנטניל.

"כוכב נולד" - טריילר. באדיבות yes

מקורבים לשחקן בן ה-79 שקיבל לעולם את בתו השביעית באפריל, סיפרו בראיון לאתר אקספרס כי השחקן עטור השבחים עובר תקופה לא פשוטה ומתמודד עם מהמורות בשלל חזיתות הכוללות בעיות משפטיות, התדרדרות במצבו הבריאותי וכעת גם את האבל על מות נכדו האהוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Drena (@drenadeniro)

 "דה נירו הוא אדם שלא מושפע מהעליות והירידות בחיים", מסרו מקורות המקורבים לשחקן לאתר הסאן הבריטי. "הגישה שלו לחיים היא שרגשות הם למסך והוא יוצא מגדרו להציג פרסונה יציבה וקרת רוח בחיי היום יום שלו. הוא עבר הרבה מאוד. אבל שנת 2023 הייתה מטורפת", אמרו.

"התינוקת החדשה, הפרטים המגוחכים שצצים בתביעה שהוא מנהל נגד העוזרת האישית שלו לשעבר ועכשיו המוות של הנכד שלו. אם אי פעם היה סיכוי ש'איש הקרח' יישבר זה עכשיו כי הוא עובר סערה מטורפת והשנה אפילו עוד לא הגיעה למחצית הדרך", אמרו.

רוברט דה נירו, ב-2022, צילום: אי.פי

"אני חווה מצוקה גדולה בעקבות מותו של נכדי האהוב ליאו", נמסר בהודעה קצרה מטעם דה נירו בימים שלאחר מות נכדו. "אנחנו מעריכים מאוד את דברי הניחומים של כולם ומבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו בזמן שאנו מתאבלים על ליאו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר