טרגדיה: נחשפה סיבת מותו של נכדו של רוברט דה נירו

לאחרונה הלך לעולמו בגיל 19 בלבד ליאנדרו דה נירו, נכדו של השחקן הוותיק והמוערך • כעת נסיבות מותו נחשפות

רוברט דה נירו. צילום: אי.פי

נחשפה סיבת מותו של ליאנדרו דה נירו רודריגז, נכדו בן ה-19 של השחקן רוברט דה נירו (שכיכב בעבר בסרט "כוכב נולד"), אשר נמצא ללא רוח חיים ביום שני האחרון בדירה שכורה בניו יורק.

"כוכב נולד" - טריילר. באדיבות yes (ארכיון)

דרנה דה נירו, אמו של ליאנדרו (ובתו המאומצת של רוברט), הגיבה באינסטגרם שבנה רכש כדורים שהיו מזוהמים ללא ידיעתו בפנטניל (אופיואיד סינתטי המשמש כמשכך כאבים רב עוצמה) ומת למעשה ממנת יתר של החומר, שכן ליאנדרו היה סבור שהוא רוכש כדורים "נקיים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Drena (@drenadeniro)

"מישהו מכר לו כדורים בידיעה שהם נגועים בפנטניל. אז לכל אלה שעדיין מוכרים וקונים את הח*א הזה - הבן שלי אבד לנצח", כתבה האם המרוסקת, והוסיפה בפוסט אחר: "שום דבר פה לא הוגן או נכון. הלב שלי כואב כפי שלא חשבתי שהוא מסוגל לכאוב, בעוד אני ממשיכה לנשום אך לא מתפקדת".

יובהר כי סיבת המוות של ליאנדרו טרם פורסמה באופן רשמי על ידי בוחן מקרי המוות המטפל בתיק, שכן הבדיקה עשויה להימשך זמן מה. עם זאת, הפוסט של דרנה, לצד עדויות של מקור משטרתי ושוער הבניין אשר מסרו לעיתון הדיילי ניוז כי בסמוך לגופה נמצאו כדורים  ושרידים של סם מסוג קוקאין - פחות או יותר מאמתים את ההשערות הראשוניות לסיבת המוות.

כמו כן, האתר TMZ מפרסם כי משרד התובע המחוזי של מנהטן חוקר את המקרה, ומנסה לאתר את סוחר הסמים שמכר לליאנדרו את הכדורים המזוהמים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר