לפני שלוש שנים, איתי עמרם (26) טס ללוס אנג'לס עם חלום גדול - להלחין מוזיקה לקולנוע. הוא כיוון למקום הגבוה ביותר - להוליווד. היום הוא כבר עובד במקום שכל מלחין חולם להיות בו - אולפני המוזיקה למדיה בלוס אנג'לס של זוכה האוסקר הנס צימר ("מלך האריות", "שודדי הקאריביים"), "רימוט קונטרול פרודקשנס".
"גדלתי בצורן, למדתי לנגן מגיל 10 ותמיד נמשכתי להלחנה", מספר עמרם. "לא היתה לי סבלנות להתאמן. אהבתי לכתוב מוזיקה, לכתוב סיפורים וליצור קולנוע. הלכתי למורה שלימד אותי הלחנה במחשב בגיל 12, ונכנסתי לעולם הזה. למדתי בתלמה ילין במגמת קולנוע, ניגנתי בהרכבי ג'אז ופשוט התחלתי לכתוב מוזיקה לסרטים שכתבתי וביימתי. המורים נתנו לי להשתמש בסטודיו של מגמת המוזיקה, וראיתי שאני מאוד נמשך לחיבור הזה בין מוזיקה לקולנוע. במסגרת הרצאות של בוגרים הגיעה אלינו המלחינה שרון פרבר, שמלחינה כבר שנים בהוליווד, שגרמה לי להבין שזה קורה, שישראלים פשוט עוברים לעבוד בהוליווד - ושם נולד הרעיון".
בימים אלה הוא עובד לצד המלחין האיסלנדי אטלי אורוורסון, וכותב מוזיקה לסדרות FBI ו־Chicago Fire, והוא יודע שמבחינתו זו רק ההתחלה. כמו כן, בסוף החודש הוא מתכוון לשחרר את אלבום הפסקול של הסרט Like Me, שיהיה זמין בכל הפלטפורמות.
אז אפשר להגיד שהגעת לפסגה.
"כן, עושים פה בעצם את רוב המוזיקה של מה שהכי במיינסטרים - סרטי מארוול, משחקי הכס ואחרים. לא הרבה מכירים את המקום הזה, אבל הנס צימר הקים אותו לפני הרבה שנים, וכל המלחינים שעבדו אצלו אז הפכו לעצמאיים וגדולים בעצמם ועדיין עובדים שם".
יש עוד חלומות אחרי שמגיעים למקום כזה?
"אני לגמרי מרגיש שהגעתי להתחלה של הטופ, ומפה אני רק רוצה כמה שנים לספוג את כל הדבר הזה, כי זה הקצה של הוליווד. בעתיד אני אראה לאן הסרטים שאעשה לוקחים אותי, וגם אעשה מוזיקה עצמאית כאמן. כשהגעתי לפה הכל היה מאוד לא ברור, יש פה תחרות מאוד גדולה, ואז הבנתי שיש מקום לכולם. יש הרבה הזדמנויות, ואולי בהמשך אצור סרטים וגם אעשה להם מוזיקה".
