מוזיאון העיר. צילום: אייל תגר

מוזיאון העיר תל אביב מציג מופע תלונות ממוקד הפניות העירוני

מוזיאון העיר תל אביב־יפו ייפתח לקהל ויכלול מגוון אירועי אמנות • בשלושת ימי הפתיחה, יתקיימו מופעים שונים ברחבת המוזיאון ובכיכר ביאליק

יש למה לצפות: מוזיאון העיר תל אביב־יפו ע"ש שושנה וזבולון תומר, שחודש על ידי עיריית תל אביב-יפו וביוזמת קרן תל אביב, מספר את סיפורה של העיר באמצעות תושביה, וייפתח לקהל הרחב בסופ"ש הקרוב במגוון אירועי אמנות חיה ברחבת המוזיאון ובכיכר ביאליק.

בשלושת ימי הפתיחה יתקיימו תצוגת אופנה של המעצב דוד וקסלר, שמנסחת מחדש את חוויית הקולקטיב והיחיד בתקופה הנוכחית; ותחנת הצלה - מיצב אינטראקטיבי בשיתוף מצילי העיר ואגף החופים.

כמו כן, יתקיים מופע של מקהלת מוקד 106 - לקט זעקות וטענות ממוקד הפניות העירוני בהלחנת אלון עדר, רונה קינן, מיה לנדסמן ואור רימר; וכן פרפורמנס השתתפותי של מיה שרבני ובו מיפוי התאהבות ושיברון לב בעיר.

כיכר ביאליק, צילום: פיקיויקי, יגאל זלמנסון

יוצעו גם קפה התנגדות - מרחב של שיתוף ידע עם אקטיביסטיות ומובילי מחאה מהעיר; ומפגשים אישיים עם אמני המוזיאון, שילוו את הקהל בשיטוט אל אחורי הקלעים של יצירותיהם.

מיכל בהרב עוזרד, אוצרת ראשית ומנהלת המוזיאון, אומרת: "אני נרגשת מפתיחתו של מוזיאון תל אביב־יפו, מוזיאון שמספר את ההיסטוריה של העיר ואת הקשר שלה לישראל כשחקנית מפתח בעבר ובהווה.

"המוזיאון ייפתח כמרכז תרבות פעיל, עם תוכנית ציבורית עשירה שתכלול אירועים, קולנוע גג, סדנאות, קורסים, תערוכות עשירות וסיורים מודרכים במגוון שפות (עברית, ערבית, רוסית, גרמנית וספרדית). "המוזיאון ייפתח עם שלל אירועים שיהיו פתוחים לקהל הרחב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו