לאחר השחרור: בריטני ספירס בדרך לתבוע את אביה

כוכבת הפופ, שלאחרונה זכתה סוף סוף להשתחרר באופן סופי מכבלי האפוטרופסות של אביה לאחר כמעט שני עשורים, מתכננת לפי מקורות לתבוע אותו • "הוא הרס את חייה והיא רותחת"

בריטני ספירס ואביה ג'יימי, צילום: אינסטגרם

זה עוד לא נגמר: בריטני ספירס רשמה לעצמה (ואולי גם לעולם) ניצחון לא קטן בסוף השבוע האחרון, כשלאחר כמעט שני עשורים תחת שליטתו החונקת על גבול המתעללת של אביה במסגרת האפוטרופסות שכפה עליה ב-2008, זכתה סוף סוף לקבל את חירותה וחייה חזרה. זאת לאחר שבית המשפט בלוס אנג'לס שחרר את הזמרת מחזקתו והחזיר לה את השליטה בחייה, בכספה וברכושה באופן סופי. כעת נראה כי היא מבקשת להפוך את ההצהרה הזו למציאות ולהביא לדין את מי שהפך את חייה לגיהינום.

גורמים המקורבים לספירס אישרו כי הזמרת שכרה חוקרים משפטיים ויש בכוונתה לתבוע את אביה על "עיוות האפוטרופסות" שבה החזיק ב-13 השנים האחרונות. "היא מאשימה אותו בהרס חייה. הוא שלט בהכל, מהרכוש שלה ועד להחלטה אם תוכל להביא עוד ילדים לעולם", אמרו. "היא רותחת, ואתם בהחלט יכולים לצפות לראות תביעה מוגשת נגדו בקרוב".

גם אמה של ספירס, לין, לא זוכה למילים חמות מבתה. בפוסט אינסטגרם שהעלתה ומחקה לפני כמה שבועות, ספירס יצאה גם נגדה בטענה שאמנם לא הייתה זו אמה שניהלה את האפוטרופסות בפועל, אך היא למעשה זו שהציעה אותה מלכתחילה. "היא הייתה זו שהרסה את החיים שלי מאחורי הקלעים, אז היא יכולה לקחת את כל ההצגה הזו של 'לא היה לי מושג מה קורה' וללכת לעזאזל', אמרה.

ספירס (39) לא ידעה את נפשה מהתרגשות לאחר ההכרזה על סיום האפוטרופסות, והעלתה בסןף השבוע פוסט אינסטגרם נרגש שבו הודתה למיליוני מעריציה: "זהו היום הטוב בחיי. אני חושבת שאני הולכת לבכות לאורך כל היום. אני אוהבת את המעריצים שלי כל כך", כתבה.

הדיווח על שחרורה של בריטני ספירס מאפוטרופסות אביה. באדיבות כאן 11

כזכור, לפני כחודש וחצי בית המשפט בלוס אנג'לס קבע כי אביה של בריטני ספירס, ג'יימס, לא ישמש עוד כאפוטרופוס של בתו ולא ינהל יותר את נכסיה ששוויים מוערך בכ-60 מיליון דולרים. האב ביקש לסיים את תפקידו כאפוטרופוס של הזמרת בעקבות לחץ ציבורי ותחקירים נוקבים, כולל כמה סדרות שהתעמקו בנושא וחשפו צדדים אפלים ומטרידים. בעדותה המטלטלת בשימוע שנערך ביוני, חשפה הזמרת את חייה מאז 2008, חיים שהגדירה כהתעללות פושעת של ממש, ואף הצהירה כי כל מי שלקח בה חלק וידע על קיומה צריך להיחקר ואף להיאסר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר