פטריק דמפסי מואשם כי הטיל אימה בסט הצילומים של "האנטומיה של גריי"

ספר חדש על הסדרה שופך אור על התנהגותו של "מקדרימי" - כוכב הסדרה • "לחברי הצוות היו סוגים שונים של הפרעות דחק פוסט-טראומטיות בגלל ההתנהגויות שלו", נטען

"מקדרימי" הטיל אימה בסט הצילומים?, צילום: אי.אף.פי

מעריצי הסדרה "האנטומיה של גריי" סוערים בעקבות צאת הספר "איך להציל חיים: הסיפור הפנימי של האנטומיה של גריי", שבו מתייחסת הסופרת לינט רייס לזמנו של השחקן פטריק דמפסי (Patrick Dempsey, בתוכנית: ד"ר דרק שפרד) על הסט ולעזיבתו הפתאומית.

רייס ערכה יותר מ-80 ריאיונות עם אנשי צוות בעבר ובהווה, כולל עם דמפסי, על מנת לשפוך אור על אותה התקופה.

"הבעיות איתו לא היו בתחום המיני", הבהיר המפיק ג'יימס ד. פריוטוט והוסיף: "הוא הטיל אימה בסט. לחברי הצוות היו סוגים שונים של הפרעות דחק פוסט-טראומטיות בגלל ההתנהגויות שלו".

מתח בינו לבין אלן פומפאו (אשתו בתוכנית), מתוך הסדרה

אך לא תמיד המצב היה כזה. בתחילה, השחקן הוצג ככריזמטי ונחמד. השחקנית ברוק סמית' (בתוכנית: אריקה האן) אף סיפרה שהוא עמד לצידה כשפוטרה מהתוכנית. כמו כן, המהפך בהתנהגותו החל בעונה ה-11.

"דמפסי ושונדה (כותבת הסדרה ומפיקה בפועל) היו זה בגרון של זה", אמר המפיק. "היה לו את הכוח להפחיד אנשים על הסט ולקטוע את ההפקה". עוד אמר: "לפי דעתי, הוא פשוט מיצה את עבודתו בתוכנית".

ג'נין רנשו, מפיקה לשעבר בתוכנית, סיפרה כי היה מתלונן על שעות ארוכות בסט. לטענתה התלונות הולידו מתח בינו לבין השחקנית הראשית אלן פומפאו (אשתו בתוכנית, מרדית' גריי). עוד הוסיפה כי כאשר היו מציינים בפניו שחקנים אחרים שנמצאים בסט יותר שעות ממנו היה נרגע.

בריאיון בספר אמר דמפסי כי המשכורת הייתה משתלמת ולכן נשאר, אך הוא היה מתוסכל מלוח הזמנים התובעני שהרחיק אותו ממשפחתו.

ההחלטה לסיים את תפקידו בתוכנית הוכרעה לאחר ששונדה ריימז אמרה לרשת שאם הוא לא הולך - היא הולכת. יציאתו מהתוכנית הייתה מסובכת, בשל היותו דמות דומיננטית ומשמעותית בסדרה, והכותבים יצרו שלושה קווים אפשריים להוצאתו מהתוכנית, כאשר לבסוף הוחלט להרוג את דמותו.

נציגי רשת ABC וריימז, כמו גם אנשיהם של דמפסי ופומפאו סירבו להגיב לבקשת "פוקס ניוז" לתגובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר