עימות חזיתי: נועה תשבי נכנסת בבלה חדיד

בעוד הדוגמנית האמריקאית ממוצא פלשתיני ממשיכה להכפיש את ישראל, תשבי לא מוותרת • זו היתה תגובתה לפוסט האחרון של חדיד

תשובה ציונית הולמת. תשבי, צילום: רונן אקרמן

בעוד הדוגמנית בלה חדיד ממשיכה במסע ההכפשה שלה נגד ישראל, נועה תשבי לא מוותרת ומשיבה מלחמה. הפעם הגיבה תשבי לפוסט שהעלתה חדיד ובו היא נראית בחדר כושר כשכף ידה קפוצה לאגרוף ועל צווארה שרשרת בצורת מפת ישראל. הפוסט הפרובוקטיבי צבר יותר ממיליון ושמונה מאות אלף לייקים ואלפי תגובות תומכות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bella 🦋 (@bellahadid)

"בלה חדיד", פתחה תשבי את פוסט התגובה שלווה בתמונה שלה עונדת את אותה שרשרת ואוחזת בספר שהיא כתבה על ישראל, "אני הייתי שם קודם לא רק עם השרשרת אלא עם האנשים על האדמה. העם היהודי הוא העם הילידי באדמת ארץ ישראל. אני יודעת שזו אמת שאינה נוחה אבל זה לא הופך אותה לפחות נכונה.

זה כמובן בהנחה שאת מבינה איך היסטוריה, מדע וארכאולוגיה עובדים. וזה לא שאני רוצה לערב פה את אלוהים (אני בטוחה שהיא עסוקה מאוד), אבל זה נכון גם לגבי כל מי שמאמין בשלוש הדתות המונותאיסטיות. הכוונה כמובן לתנ"ך ולברית החדשה אבל גם לקוראן. מאוד מומלץ לקרוא את הפרק על בני ישראל בקוראן. אבל תודה שאת עונדת שרשרת של ישראל. אנחנו מעריכים את התמיכה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Tishby (@noatishby)

פוסט התגובה של תשבי צבר יותר מ־23 אלף לייקים ואלפי תגובות. "האמירה שלך נשמעה היטב, עד לפה במיאמי", פירגנה השחקנית הישראלית אלונה טל. התגובה הצליחה להרגיז גולשות פרו פלשתיניות שכתבו בתגובה: "בלה חדיד מעולם לא שמעה על נועה תשבי ובטח בחיים לא תראה את הפוסט הזה. ההתקבעות עליה זועקת קנאה. הייתם מתים שתהיה לכם רבע מההשפעה שיש לה" וגם: "אתם סתם רוצחים גזעניים".

חלק מהתגובות המפרגנות לתשבי לעגו לחדיד: "נו באמת. אנחנו אמורים לסמוך על הידע הגיאוגרפי של דוגמנית שכותבת שהיא מדענית בביוגרפיה שלה?", כתבה אחת, וגולשת אחרת התבדחה: "היא גם עונדת את השרשרת הפוך. היא סתם מחפשת תשומת לב בלי סוף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר