מייגן מרקל מתקשה למצוא אנשים שיעזרו לה עם מותג הלייף סטייל החדש שלה "American Riviera Orchard", בגלל האופי ה"דורשני" שלה, כך לפי הפרשנית והביוגרפית המלכותית אנג'לה לוין.
מרקל הכריזה על מותג הלייף סטייל שלה בחודש מרץ האחרון, אך הפרטים על המותג עדיין מעטים וידוע כי הוא יתמקד במוצרים לגינה, לבית ובסגנון חיים כללי.
לפי הביוגרפית, הדוכסית מסאסקס נמצאת ב"קיפאון" עם המיזם העסקי מכיוון שהיא מתקשה למצוא מנכ"ל ושף. לוין אמרה שמייגן "כועסת מאוד" על מה שקורה עם המותג וכי היא לא מרוצה מהתדמית שנוצרה לו.
"זה לא מתקדם. היא התקשתה למצוא מנכ"ל שינהל את זה עבורה והיא מתקשה למצוא שף. כמה מהם הלכו לראות איך זה אבל הם אומרים שהיא כל כך קפדנית בכל דבר", אמרה הפרשנית המלכותית.
"היא מאוד תובענית והם לא באמת רוצים את זה. אלה שפים שיש להם עבודות טובות, הם לא אנשים שרק מתחילים ללמוד", הוסיפה.
"חלק מהדברים שהיא תמכור הם אריזות מתנה מבד, מפיות קוקטייל, מפות מדיטציה, כריות לחיות מחמד ביתיות, מגוון שלם של דברים מא' ועד ת'. נצטרך לראות איך היא מסתדרת. אני חושבת היא מתקשה הרבה יותר ממה שחשבה", אמרה.
בחודש שעבר, מייגן שלחה 50 צנצנות של ריבת תותים למשפיענים ולחבריה המפורסמים, כולל הדוגמנית כריסי טייגן והשחקנית אביגיל ספנסר, ששיחקה איתה בסדרה Suits, אך רק מעטים נענו.
לפי הדיווחים, הדוכסית הולכת להשיק תוכנית בנטפליקס ש"תחגוג את ההנאות של בישול וגינון, אירוח וחברות", וכנראה תעזור לה לקדם את המותג. כזכור, בני הזוג הארי ומייגן חתמו על הסכם הפקה לחמש שנים עם נטפליקס בשנת 2020, בשווי 100 מיליון דולר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)