"אני המלך": נשיא ארגנטינה שר על הבמה ומקלל את ראש ממשלת ספרד

אזרחים ארגנטינאים רבים התכנסו באצטדיון בבואנוס איירס כדי לשמוע הרצאה של הנשיא חאבייר מיליי - אך הוא בחר להיכנס לבמה כמו כוכב רוק וגנב את ההצגה • הוא צעק, רקד ולבסוף זרק את ז'קט העור שלו ועלה אל הפודיום כדי להציג את ספרו החדש

ראש ממשלת ארגנטינה חאבייר מיליי. צילום: AP

אתמול (רביעי) התכנסו אזרחים רבים בבואנוס איירס כדי לשמוע את נשיא ארגנטינה, הכלכלן חאבייר מיליי, מרצה על חשיבות שחרור ההון משליטת המדינה - אך הוא בחר להיכנס לבמה כמו כוכב רוק וגנב את ההצגה.

כשהוא מלווה בלהקת רוק, מיליי תפס מיקרופון והחל לזוז מצד לצד לצלילי השיר "Panic Show" של להקת הרוק הארגנטינאית "La Renga".

"אני האריה", הוא צעק ונענע את שיערו בקצב. "אני המלך של העולם האבוד", הוסיף. כשהמוזיקה נעצרה, הוא זרק את ז'קט העור השחור שלו כדי לחשוף חליפת עסקים מתחת, ועלה אל הפודיום כדי להציג את ספרו החדש.

המופע הראוותני של מיליי מגיע בתקופה רגישה עבור ארגנטינה, בעיצומו של המשבר הכלכלי החמור ביותר מזה שני עשורים, כאשר יותר ממחצית מהאוכלוסייה חיה בעוני.

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, צילום: AFP

במהלך ההופעה, קילל מיליי את ראש ממשלת ספרד פדרו סנצ'ס, שכזכור בימים אלו מתקיים משבר דיפלומטי בין ארגנטינה וספרד, שותפת הסחר הגדולה של ארגנטינה, לאחר שמיליי האשים את אשתו של סנצ'ס בשחיתות מוקדם יותר החודש, כך דיווחה סוכנות הידיעות אי.פי.

למרות המהומה, ה"רייטינג" של מיליי נשאר חזק, עם מעריצים מושבעים שיצאו במלוא הכוח, עומדים בתור שעות במזג אוויר קפוא ורוקדים כדי לשמור על האנרגיה כאשר מיילי איחר יותר משעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר