מכה נוספת לאנג'לינה ג'ולי במאבק מול בראד פיט

זוג השחקנים שהתגרש לפני כ-8 שנים עדיין בהליכים משפטיים אחד נגד השנייה • כעת בית המשפט בלוס אנג'לס קבע כי ג'ולי תצטרך לחשוף מידע, כאשר המחלוקת העיקרית עוסקת ביקב המשותף שהשניים רכשו בשנת 2008

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. צילום: AP

הסיפור שאינו נגמר: אנג'לינה ג'ולי חוטפת שוב במאבקה מול בראד פיט. בית המשפט קבע כי עליה לחשוף את כל הסכמי הסודיות עליהם חתמה בין השנים 2014 ל-2022.

כזכור, השניים, שהכריזו על פרידה בשנת 2016, מנהלים מאז קרב גירושים מלוכלך ועתיר דרמה, כשאחד מסלעי המחלוקת המדוברים ביותר הוא היקב "שאטו מיראבל" שבצרפת, אותו רכשו בשנת 2008.

אנג'לינה ג'ולי, צילום: GettyImages

בשנת 2021 ג'ולי מכרה את חלקה ביקב לחברת יין מקבוצת "סטולי" בשליטת האוליגרך הרוסי יורי שפלר, מהלך שפיט טען כי נעשה במרמה ובאופן לא חוקי כשלדבריו ג'ולי הפרה הסכם שנחתם בין השניים עוד מיום הקמתו של היקב, לפיו שום חלק לא יימכר לצד שלישי ללא הסכמתו של השני.

ג'ולי מצידה השיבה במתקפה ומסרה באמצעות עורכי דינה כי מדובר ב"ניסיון מצידה להגיע לעצמאות פיננסית במטרה לסגור את הפרק הכואב של פיט בחייה עבורה ועבור ילדיה".

עוד טענה ג'ולי כי מכירת חלקה (המוערך בכ-62 מיליון דולרים) הגיעה לאחר שפיט הפר הסכם ביניהם ודרש ממנה לחתום על הסכם סודיות, מהלך בלתי מוסרי שלדבריה נעשה מתוך ניסיון של פיט לשלוט בה כאקט נקמני במסגרת מאבק המשמורת על ילדיהם וטענותיה על אלימות מצידו, כשהצוות המשפטי של פיט דרש מבית המשפט לבטל את המכירה.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים, צילום: אי.פי.אי

הצוות המשפטי של פיט טען כי ההתנגדות הנחרצת של ג'ולי להסכם סודיות היה "סיפור כיסוי" שיצרה כדי לספק הסבר רציונלי למכירת חלקה ביקב מאחורי גבו. יתרה מכך, הוסיף וטען הצוות המשפטי של פיט כי ג'ולי עצמה השתמשה בהסכמי סודיות כנשק נגד פיט וביקשה ממנו לחתום על הסכם כזה כחלק מהסכם הגירושים ביניהם.

לאחר שבדיונים קודמים דרש הצוות המשפטי של פיט כי ג'ולי תחשוף את הסכמי הסודיות שחתמה עליהם עם גורמי צד שלישי, אתמול (רביעי) הם רשמו ניצחון נוסף מצידם במאבק, כששופטת בית המשפט בלוס אנג'לס קבעה כי אין בסיס לטענה של ג'ולי שלהסכמים עליהם חתמה אין רלוונטיות במאבק שהיא מנהלת מול פיט - והורתה לה לספק את כל הסכמי הסודיות שהציעה או שהוצעו לה על ידי גורמים חיצוניים ללא קשר לעובדה אם נחתמו בסופו של דבר.

ג'ולי חויבה לספק תוך 60 יום את כל הסכמי הסודיות שנדרשו לחתימה בחברות בבעלותה וכן מסמכים המשקפים את הסיבות לדרישה לחתימה על ההסכמים.

בראד פיט בטקס פרס הסזאר, צילום: אי.אף.פי

למרות שמדובר על פניו במכה כואבת לג'ולי, עורך דינה פול מרפי מתעקש כי פסיקת בית המשפט דווקא מספקת פתח עבורה לדרוש חשיפת מסמכים מצידו של פיט בתביעה שהגישה נגדו באשמת התעללות. "הסכמי סודיות סטנדרטיים לא משתווים לניסיונות של מר פיט להסוות את התנהגותו הבלתי נאותה", טען בראיון לאתר הדיילי מייל הבריטי. "ההחלטה של השופטת פותחת לחלוטין את הדלת לגילוי כל מה שקשור להתעללות של מר פיט.

"אנחנו מברכים על השקיפות מכל הצדדים ואנג'לינה מצפה לסיום הדיונים המשפטיים בעלי הנרטיב השקרי הממשיכים לפגוע במשפחתה ולמנוע מממנה להחלים. מר פיט והצוות המשפטי שלו יודעים כי הסכמי הסודיות האלה לעולם לא יראו אור יום וזה הכל מהלך יחסי ציבור שנעשה עבור התקשורת", הוסיף ואמר מקור לאתר החדשות של רשת פוקס. "הם יודעים שזה יחייב את אנג'לינה לבזבז משאבים על איתור כל המידע שנדרש ממנה וזו פשוט עוד דרך לרוקן את משאביה ולהעניש אותה על כך שעזבה".

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בימים טובים יותר, צילום: GettyImages

גורם מקורב לפיט אמר: "הניסיון שלה לעשות שימוש בהסכמי הסודיות חזר אליה כבומרנג מטורף. קו ההגנה שלה הוכיח את עצמו כבלתי יציב וכעת היא תהיה מחויבת לספק את כל הפרטים על הסכמי הסודיות שדרשה בעצמה מגורמי צד שלישי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר