6 שנים לאחר שהואשם בהטרדה מינית: הכוכב ההוליוודי הנערץ בהופעה פומבית ראשונה

ג'יימס פרנקו נצפה מבלה במסיבה תוססת שהתקיימה בפסטיבל קאן • הוא בילה את הערב במתחם VIP מאובטח היטב ולא התרועע עם הקהל - אך בכל זאת נרשמה תקרית מעט פחות נעימה עבורו • כזכור, ב-2018, חמש נשים - סטודנטיות לקולנוע שאותן לימד - האשימו את השחקן בהטרדה

ג'יימס פרנקו. צילום: AP

בשש השנים האחרונות נמנע השחקן ג'יימס פרנקו מלהופיע בפומבי. הוא התרחק מאור הזרקורים, לא הופיע בסרטים ויש שיגידו ירד למחתרת - לאחר שהואשם ואף נתבע בגין הטרדה והתנהגות מינית בלתי הולמת.

כל זה השתנה בסוף השבוע האחרון, לאחר שפרנקו (46) נצפה מבלה במסיבה אקסקלוסיבית בחסות "נספרסו", שהתקיימה בפסטיבל קאן. הכוכב ההוליוודי לשעבר, שהגיע לפסטיבל הקולנוע היוקרתי על מנת לקדם ולמכור לחברת הפצה את סרטו החדש, מותחן האקשן "The Razor's Edge", בילה את הערב במתחם VIP מאובטח היטב ולא התרועע עם הקהל.

ג'יימס פרנקו בפסטיבל קאן, צילום: AFP

לאחר המסיבה, מותג האופנה "ארמאני" הוציא הודעה לעיתונות שבה פורסמה רשימת הכוכבים שהלביש לפסטיבל קאן . "הגרסה" הראשונה של הרשימה כללה את פרנקו, שגם תועד צועד על השטיח האדום לצד זוגתו בשבע השנים האחרונות, איזבל פקזאד, אולם זמן קצר לאחר מכן פרסם בית האופנה רשימה מעודכנת, שממנה הושמט שמו של השחקן. לא נעים. מגזין האופנה "ואניטי פייר" פנה ל"ארמאני" לקבלת תגובה על הסרת שמו של פרנקו מהרשימה, אך מטעם ענקית האופנה בחרו שלא להגיב לדברים.

ג'יימס פרנקו ובת זוגו איזבל פקזאד בפסטיבל קאן, צילום: AFP

תזכורת קצרה למי ששכח: ב-2018, חמש נשים - סטודנטיות לקולנוע שאותן פרנקו לימד - האשימו את השחקן הנערץ בהטרדה מינית. שנה לאחר מכן, שתי נשים תבעו את פרנקו ואת שותפיו בבית הספר לקולנוע בגין ניצול מיני ויצירת סביבת לימודים בלתי הולמת כלפי נשים. אף שהשחקן הכחיש את ההאשמות בתוקף, ב-2021 דווח כי פרנקו הגיע עם המתלוננות לפשרה שבמסגרתה שילם להן פיצויים בסך 2.2 מיליון דולר.

ג'יימס פרנקו בפסטיבל קאן, צילום: EPA

במהלך הקריירה שלו כיכב ג'יימס פרנקו בלא מעט להיטים ושוברי קופות, ביניהם שלושת סרטי "ספיידרמן" עם טובי מגווייר; "כוכב הקופים: המרד"; דרמת ההישרדות "127 שעות" (שעליה היה מועמד לאוסקר); וסרטי הפולחן "פיינאפל אקספרס" ו"החדר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר