"אני מרגישה שמת'יו פרי נמצא בסביבה": הווידוי המוזר של קורטני קוקס

השחקנית האמריקנית, כוכבת הסיטקום המצליח, חושפת כי היא מרגישה סביבה את נוכחותו של חברה לסדרה, שנפטר לאחרונה במפתיע • "הוא מבקר אותי הרבה, אם אנחנו מאמינים בדברים האלה"

קורטני קוקס ומת'יו פרי בתפקיד מוניקה וצ'נדלר ב"חברים". צילום: יח"צ

מתברר שכוכבת "חברים" קורטני קוקס היא בחורה רוחנית. כמה רוחנית? ובכן, השחקנית האמריקנית, שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-60, חשפה לאחרונה שהיא "מרגישה" סביבה את נוכחותו של ידידה המנוח לסדרה מת'יו פרי, אשר הלך לעולמו באופן טרגי ב-28 באוקטובר האחרון, לאחר שנאבק במשך שנים בהתמכרויות שונות ובדיכאון, ובסופו של דבר נמצא ללא רוח חיים באמבטיה שבביתו כתוצאה מנטילת מנת יתר של קטמין.

מת'יו פרי, צילום: איי.פי.

קוקס, שהתארחה לאחרונה בתוכנית הבוקר של רשת CBS ולפי דיווחים בהוליווד נמצאת במגעים מתקדמים לככב בסרט "צעקה 7", אמרה בתוכנית שפרי, בן 54 בלבד במותו, היה ככל הנראה "אחד האנשים הכי מצחיקים בעולם", והדגישה כי הוא "מבקר אותי הרבה, אם אנחנו מאמינים בדברים האלה.

קורטני קוקס, צילום: אי.פי

"הוא היה כל כך מצחיק והיה לו לב ענק. אני אסירת תודה על כך שעבדנו כה קרוב במשך הרבה מאוד שנים", הסבירה השחקנית, והוסיפה שהיא גם מתקשרת בקביעות עם אמה ואביה המנוחים. "אני מרגישה שיש הרבה אנשים (שהלכו לעולמם) שאני חושבת שמדריכים אותנו. אני בהחלט מרגישה שמת'יו נמצא בסביבה. בטוח", סיכמה קוקס, שכיכבה לצידו של פרי במשך עשר עונות ב"חברים".

מת'יו פרי ושאר צוות שחקני "חברים", צילום: Getty Images

השניים גילמו, כידוע, את בני הזוג מוניקה גלר וצ'נדלר בינג בהתאמה, וזכו לחיות באושר ובעושר תיאורטיים עד עצם היום הזה - עם זוג תאומים מאומצים ובית בפרברים. נו טוב, לפחות זה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר