הוליווד. צילום: AP

"ללכת עד הסוף" על אמת ועל מלא: כוכבים הוליוודיים מתפשטים למען מטרה ראויה

השחקן והקומיקאי אנתוני אנדרסון מוביל פרויקט מיוחד שנוצר בהשראת הקומדיה הבריטית המיתולוגית • במסגרתו, הוא וכוכבים אחרים יתערטלו על המסך כחלק מספיישל חדש שישודר בקרוב • ויש סיבה מאוד חשובה לכך

חבורת גברברים שרמנטיים, רובם בגיל העמידה, שעורכים מופע סטריפטיז מול קהל למען מטרה נעלה? מה זה פה, "ללכת עד הסוף"? האמת היא שכן, אבל הפעם על אמת. השחקן-קומיקאי אנתוני אנדרסון ("שחור כזה") מפיק ומוביל את הפרויקט "The Real Full Monty", שנוצר בהשראת הקומדיה הבריטית המיתולוגית מ-1997. במיזם החדש, אנדרסון וכוכבים אמריקנים נוספים יפזזו, וחשוב יותר - יתערטלו על המסך מרצונם החופשי כחלק מספיישל טלוויזיוני שישודר בסתיו הקרוב ברשת פוקס.

מטרת המופע היא לעורר מודעות לסרטן הערמונית, לסרטן האשכים ולסרטן המעי הגס - שלוש מחלות איומות שגילוי מוקדם שלהן עשוי להציל חיים. אל אנדרסון בן ה-53 יצטרפו השחקנים ג'יימס ואן דר ביק בן ה-47 ("דוסון קריק"), טיי דיגס בן ה-53 ("מרפאה פרטית"), טיילר פוזי בן ה-32 ("זאב צעיר"), כוכב הפוטבול בן ה-29 כריס ג'ונס ואחרים. החבורה עתירת הטסטוסטרון תלמד ותיבחן ברזי הסטריפטיז, ותגיע לשיאה במופע גמר חושני.

אנתוני אנדרסון, ג'יימס ואן דר ביק וטיי דיגס, צילום: AP, יוטיוב

"הגברים יפרצו את גבולות הנוחות, הצניעות והאחווה בסדרת חזרות וחוויות, חלקן פרטיות וחלקן בפני קהל, שמטרתן לחזק את הביטחון העצמי שלהם, להוציא אותם מאזור הנוחות ולחזק את הקשר שלהם כקבוצה. בדרך, כל אחד מהסלבריטאים ישתף (את חבריו ואת הצופים) בסיפורים אישיים על איך שסרטן השפיע על חייו", אמר אנדרסון בהודעה לתקשורת והוסיף: "אל תתביישו, תיבדקו! זה המסר מאחורי הספיישל. אני מתכבד להוביל את הגברים חסרי הפחד האלה בדרך להתערטלות טוטאלית על מנת לעורר השראה, פרובוקציה, ובמקרה הזה - להתחנן בפניכם שתיבדקו לסרטן", סיכם השחקן.

יצוין כי בעבר ספיישלים "אמיתיים" של "ללכת על הסוף" הופקו גם באוסטרליה, בצרפת, בהולנד ובבריטניה, שם כאמור התחיל הטרנד החשוב והחושפני, כאשר בשנה שעברה אף הופקה סדרת המשך לסרט המקורי, שזמינה לצפייה בדיסני+. והכי ברצינות: רק בריאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו