אחרי חודשים של שמועות - הכוכבת מודה: "עשיתי שימוש בזריקת הרזייה"

קלי קלארקסון, הזמרת זוכת הגראמי, עושה סוף לשמועות סביב המהפך במראה החיצוני שלה • מה גרם לה להחליט לחשוף את האמת?

קלי קלרקסון . צילום: יוטיוב

אחרי חודשים של שמועות על המהפך במראה שהציגה, שכלל ירידה של קרוב ל-30 ק"ג בחודשים האחרונים, הזמרת זוכת הגראמי ומנחת הטוק שואו קלי קלארקסון מודה קבל עם ורייטינג כי עשתה שימוש בתרופת הרזייה. ההודאה מגיעה לאחר חודשים בהם התעקשה קלארקסון (42) שהמהפך שלה היה תוצר של שינוי בתזונה ואימוץ שגרת כושר שהגיעו בעקבות ממדי בריאות מדאיגים והפצרות מצד רופאיה.

"בכל פעם שאני נתקלת בך את נראית צעירה יותר", החמיאה קלארקסון לשחקנית וופי גולדברג בת ה-68 בשיחה כנה על משקל שהשתיים ניהלו בפרק האחרון של תוכנית הטוק שואו של קלארקסון "The Kelly Clarkson Show" ששודרה ביום שני האחרון בו לקחה גולדברג חלק. "זה כל המשקל שהשלתי", אמרה גולדברג. "הורדתי מעליי כמעט שני אנשים. אני עושה שימוש בזריקה הנפלאה הזו שעוזרת לאנשים שצריכים עזרה וזה ממש טוב עבורי".

וופי גולדברג וקלי קלרקס, צילום: יוטיוב

בהמשך לווידוי של גולדברג, קלארקסון שיתפה את הקהל ואת עשרות מיליוני הצופים כי גם הירידה המרשימה שלה במשקל היא תוצר של שימוש בזריקת ההרזייה - אך לא זו שכולם חושבים. "שלי שונה ממה שאנשים מניחים", ביקשה להבהיר, "אבל נאלצתי לעשות בה שימוש כי התוצאות שלי בבדיקות הדם היו גרועות מאוד. הרופא שלי רדף אחרי שנתיים ואני סירבתי כי פחדתי בגלל בעיות בבלוטת התריס", הוסיפה ושיתפה קלארקסון, שבשיאה, כך סיפרה, הגיעה למשקל של יותר מ-90 ק"ג על גובה של 1.61 ס"מ. "כולם חושבים שזה אוזמפיק אבל זה לא. זה משהו שעוזר בפירוק הסוכר".

קלי קלארקסון, צילום: GettyImages

בעוד קלארקסון מצטרפת כעת לטרנד של סלבס המודים כי הם אכן עושים שימוש בעזרים תרופתיים כדי לרדת במשקל, כשהבולטת ביניהם היא אופרה וינפרי, יודעי דבר מספרים כי ההודאה שלה הגיעה לאחר שזו הבינה שאם לא תדבר על כך בעצמה, אחרים יחשפו את המידע הזה במקומה, מה שעלול לפגוע באמינות שלה בקרב מעריציה ולהזיק לקריירה שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר