אהרון טיילור-ג'ונסון. צילום: Getty Images

לאחר הקריאה לחרם: כוכב "ג'יימס בונד" לשעבר תומך בליהוק השחקן היהודי לתפקיד

פירס ברוסנן, שגילם את המרגל האהוב בארבעה מסרטי סדרת האקשן-ריגול, אמר כי הוא מאמין שאהרון טיילור-ג'ונסון מהווה בחירה טובה לתפקיד • אילו עצות יש לו עבורו, אם הוא אכן יגלם את בונד?

ברקע הדיווחים כי אהרון טיילור-ג'ונסון קיבל הצעה להיות השחקן הבא שיגלם את דמותו של ג'יימס בונד, פירס ברוסנן, שגילם את דמותו של המרגל האהוב בארבעה סרטים מתוך הסדרה האייקונית, נתן את האישור הסמלי שלו לליהוק.

"אני בהחלט חושב שיש בו את התעוזה, את הכישרון ואת הכריזמה לשחק את בונד", אמר ברוסנן בן ה-70 בראיון שהעניק לתחנת הרדיו האירית RTÉ Radio 1. השחקן הוותיק כנראה יודע על מה הוא מדבר, שכן הוא שיחק לצדו של טיילור-ג'ונסון בסרט "היקר מכולם" משנת 2009.

אהרון טיילור-ג'ונסון, צילום: Gettyimages

"הוא היה הטוב ביותר בסרט הזה", הרחיב. "קראתי את הדיווחים על האפשרות שהוא יגלם את בונד, אז בהחלט הייתי טופח על הכובע שלי עבורו". ואילו עצות יש לו עבור טיילור-ג'ונסון? "תהיה אמיץ ותעשה כיף גדול. פשוט תאהב את זה ולך על זה".

פירס ברוסנן ב"גולדן איי", אחד מארבעת סרטי בונד שבהם שיחק, צילום: Getty Images - באדיבות yes דוקו

ה"אישור" של ברוסנן הופך אותו לשחקן השני שגילם את בונד שהביע תמיכה באפשרות שטיילור-ג'ונסון ילוהק לתפקיד, לאחר שג'ורג' לייזנבי, שגילם אותו בסרט אחד בלבד ("בשירות הוד מלכותה"), אמר כי הוא יהיה "בחירה טובה" לתפקיד.

מאז דווח כי טיילור-ג'ונסון קיבל את ההצעה לגלם את דמות המרגל האהובה, רבים ברחבי העולם קראו להחרים את הסרט הבא בשל יהדותו של השחקן הבריטי בן ה-33, זאת למרות שהוא מעולם לא הביע את דעתו בנוגע לישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו