אהרון טיילור-ג'ונסון . צילום: Gettyimages

דיווחים בבריטניה: זהו הכוכב היהודי שצפוי לגלם את ג'יימס בונד

לפי דיווחי הצהובונים בבריטניה, השחקן הבריטי אהרון טיילור-ג'ונסון עתיד לגלם את דמותו האייקונית של הסוכן החשאי והמרגל האהוב • בכך הוא יחליף את דניאל קרייג שפרש מהתפקיד לאחר 15 שנים

האם בשעה טובה נבחר השחקן הבא שיגלם את ג'יימס בונד? צהובוני בריטניה מדווחים כי התשובה (כמעט) חיובית. לפי פרסומים חדשים, הכוכב האנגלי ממוצא יהודי אהרון טיילור-ג'ונסון (33) קיבל הצעה רשמית להיכנס לנעליו של מרגל העל הכל יכול בסרטים הבאים בסאגת האקשן האינסופית, ולמעשה להחליף את דניאל קרייג שפרש מהתפקיד לאחר 15 שנים (הסרט האחרון בכיכובו של קרייג, "לא זמן למות" השנוי במחלוקת - בעיקר בשל סופו המטלטל - שוחרר ב-2021, והכנסותיו נפגעו בשל מגפת הקורונה).

אהרון טיילור-ג'ונסון, צילום: Gettyimages

עוד מפרסמים בבריטניה כי אף שג'ונסון טרם הסכים להצעה, הוא שוקל אותה בחיוב וצפוי לחתום על החוזה בהמשך השבוע. "בונד שייך לג'ונסון, אם הוא רק יסכים לכך. ההצעה הפורמלית על השולחן והם מחכים לתשובה שלו", סיפר מקור לעיתון ה"סאן". משמע כי עד שזה לא סופי - אנו מרגישים צורך לסייג את הדיווחים עד להכרזה רשמית.

אהרון טיילור-ג'ונסון, צילום: GettyImages

את אהרון טיילור-ג'ונסון, ששמו הופיע בקביעות בשנים האחרונות כאחד המועמדים המובילים שעשויים לשחק את בונד הבא, כבר ראינו בשוברי קופות כמו "הנוקמים: עידן אולטרון", "גודזילה", "רכבת הקליע" וצמד סרטי "קיק אס". בקיץ הקרוב הוא יגלם את האנטי גיבור (ואחד מאויביו הידועים של ספיידרמן) בסרט הקומיקס "קרייבן הצייד", ואילו כבר בחודש הבא הוא יופיע לצידם של ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט ב"הכפיל" - רימייק קולנועי לסדרת האייטיז המיתולוגית "The Fall Guy".

הפעם האחרונה של דניאל קרייג כ-007. "לא זמן למות", צילום: יח"צ

כשג'ונסון נשאל בשבוע שעבר, במסגרת מסע הקידום של "הכפיל", אם הוא ירצה לגלם את ג'יימס בונד, הוא השיב בדיפלומטיות חמקמקה: "אני חושב שזה מקסים ונהדר שאנשים רואים אותי בתפקיד הזה. זו מחמאה גדולה". מועד יציאת סרט הבונד הבא עדיין לא הוכרז, אבל אל תצפו לו לפני 2026.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו