סשה ברון כהן . צילום: גטי אימג'ס

לאחר שהואשם בבריונות ובאיומים: סשה ברון כהן מגיב

השחקנית רבל וילסון חשפה לאחרונה כי השחקן הבריטי ממוצא יהודי התנהג כלפיה בבריונות בעבר ואף איים עליה שלא לדבר על כך • כעת הוא מתייחס להאשמות

סשה ברון כהן מכחיש בתוקף את האשמותיה של רבל וילסון, לפיהן הוא התנהג כלפיה, לכאורה, כמו "אידיוט מאסיבי" על סט צילומי הסרט הכושל "גרימסבי" שבו כיכבו השניים ב-2016.

השחקנית האוסטרלית עתידה לחשוף בספרה האוטוביוגרפי החדש, "Rebel Rising", שיושק בחודש הבא, כי הקומיקאי הבריטי ממוצא יהודי התנכל לה וזלזל בה בזמן הצילומים. מעבר לכך, וילסון (44) טוענת שברון כהן (52) מאיים לתבוע אותה אם תפרסם את שמו בספר ותדבר עליו במהלך קידומו, ואף ניסה למנוע את הוצאת הספר לגמרי. "עורכי דין יקרים ויחצנים לא ישתיקו אותי. ה'אידיוט' שאני מדברת עליו באחד הפרקים בספר שלי הוא סשה ברון כהן", כתבה וילסון אתמול (שני) באינסטגרם.

רבל וילסון, צילום: איי.אף.פי.

אולם כעת, כאמור, אנשיו של ברון כהן דוחים את ההאשמות על הסף. "בעוד שאנחנו מעריכים את חשיבות ההתבטאות, הטענות השקריות הללו ניתנות להפרכה בקלות על ידי הוכחות רבות ומפורטות שכוללות מסמכים, חומרים מוסרטים ועדויות של אנשים שהיו שם לפני, בזמן ואחרי הצילומים של 'גרימסבי'", נאמר בהודעה רשמית שמסרו נציגיו של ברון כהן לתקשורת.

בסדרת פוסטים קודמים, לפני שחשפה את זהות השחקן שהטריד אותה, הבהירה וילסון כי אותו אדם "מנסה לעצור את הספר שלי, אבל הספר כן ייצא לאור וכולכם תדעו את האמת".

סשה ברון כהן, צילום: AP

יש לציין כי בדיעבד, ההאשמות של רבל וילסון מתקשרות באופן ישיר לדברים שאמרה השחקנית על ברון כהן עוד ב-2014, בראיון שהעניקה לתוכנית רדיו אוסטרלית ("גרימסבי" סבל מעיכובים רבים ביציאה ואף החליף חברת הפצה, ככל הנראה בגלל שהאולפנים ידעו שיש להם פלופ אדיר ביד). וילסון טענה אז בפני המנחים, בנימה מבודחת אמנם, כי ברון כהן "היה אומר לי כל יום 'תתפשטי, זה יהיה מצחיק. זוכרת שהופעתי בעירום בסצנה ההיא ב'בוראט?' זה היה קורע'. ביום האחרון חשבתי שכבר ניצחתי בוויכוח, אבל הוא הביא כפילת גוף שתצלם את הסצנה במקומי".

עבר את הגבול? סשה ברון כהן, צילום: AFP

עוד אמרה וילסון באותו ראיון כי ברון כהן ביקש ממנה לדחוף בסצנה האחרונה של הסרט אצבע לישבנו - למרות שהתעלול כלל לא הופיע בתסריט - ולבסוף השניים הגיעו לפשרה. "לא רציתי להיות דיווה, אז אמרתי שאתן לו מכה אחת בטוסיק ולא יותר מזה", לדבריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו