הכוכבת הישראלית באירוויזיון חושפת פרט מפתיע מעברה הלא רחוק

טלי גולרגנט, שמייצגת את לוקסמבורג בתחרות השירה האירופית, חושפת כיצד חיה לפני כשלושה חודשים בלבד • "עבדתי בשלוש עבודות כדי לממן את שכר הדירה"

טלי גולרגנט. צילום: מתוך Fighter

טלי גולרגנט, הישראלית שתייצג את לוקסמבורג באירוויזיון 2024, חושפת בסרטון טיקטוק חדש פרטים מפתיעים על חייה לפני הזכייה בקדם האירוויזיון במדינה.

בסרטון התנגן השיר "Fighter" שאותו תבצע הזמרת בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון על גביו נכתב באנגלית: "מטורף איך לפני שלושה חודשים עבדתי בשלוש עבודות הישרדותיות בניו יורק ובקושי הצלחתי לשלם את שכר הדירה, בזמן שניסיתי להיות שחקנית ומוזיקאית ששרה בברים ובמרתפים. היום אני בפריז מתכוננת להופיע באירוויזיון במאלמו במאי הקרוב. זה עדיין לא נכנס לי לראש".

@taligolergant

סיפור הסינדרלה של גולרגנט ריגש את הגולשים הישראלים שהגיבו במילים מרוממות נפש כמו "את ראויה לזה" ו"עבודה קשה מניבה תוצאות".

גולרגנט נולדה בארץ לאם ישראלית ואב יהודי, אך בשל עבודת הוריה התגוררה בין היתר בצ'ילה ובארגנטינה, עד שלפני 13 שנים השתקעו בלוקסמבורג. בראיונות שערכה, היא סיפרה כי היא חשה גאווה גדולה לייצג את לוקסמבורג אך גם מרגישה ישראלית לכל דבר. כפי שהיא מספרת, בן זוגה יהודי ואחיה משרת כלוחם בצה"ל וכעת נלחם ברצועת עזה.

 

מעבר לכל הפרטים הללו, כמעט כל צוות ההפקה של גולרגנט באירוויזיון הוא ישראלי, כולל המפיקה הנודעת טלי אשכולי, הכוריאוגרפית מור חממי והרקדנים, הסטייליסט עומר יהב ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר