קייט מידלטון בהצהרה: "אני עוברת טיפולי כימותרפיה נגד סרטן"

ארמון בקינגהאם פרסם סרטון בו מעדכנת הנסיכה מויילס על מצבה הבריאותי • במסגרת ביקורת לאחר הניתוח שעברה בחודש ינואר, התגלו אצלהה תאים סרטניים • כזכור, בחודש שעבר הכריז בית המלוכה הבריטי כי גם המלך צ'ארלס, בן ה-75, חולה במחלת הסרטן

הנסיכה קייט: ״חליתי בסרטן - אני עוברת טיפולי כימותרפיה״

הסוף למסתורין: קייט מידלטון הודיעה היום (שישי) בהצהרה מיוחדת כי לאחר הניתוח שעברה בחודש ינואר, התגלו אצלה תאים סרטניים וכי היא עוברת לאחרונה טיפולים כימותרפיים.

קייט מידלטון, צילום: רויטרס

הנסיכה מויילס עברה בחודש ינואר האחרון ניתוח בבטנה, דאז לא אבחנו הרופאים כי מדובר בסרטן. במסגרת ביקורת לאחר הניתוח, התגלתה אצלה מחלת הסרטן. לדברי בית המלוכה, רופאיה של הנסיכה קייט משוכנעים כי הליך טיפולה ייצלח ומנמקים זאת בהצלחתה בטיפולים.

"זה תפס את כולנו בהלם", אמרה מידלטון. "אני וויליאם עושים ככל שביכולתנו כי להתמודד עם המצב בפרטיות בשביל משפחתו הצעירה. ייקח לנו זמן להסביר את המצב לילדנו, ג'ורג' שרלוט ולואי, בצורה המתאימה להם וכזו שתסביר להם שהכל הולך להיות בסדר". 

קייט מידלטון והנסיך ויליאם, צילום: Getty Images

כזכור, בחודש שעבר הכריז בית המלוכה הבריטי כי גם המלך צ'ארלס, בן ה-75, חולה במחלת הסרטן. אמנם, הוא נראה בטקסים ומעורב בייצוג המדינה אך מחלתו מהווה מקור לדאגה בקרב תושבי הממלכה. 

בהודעה רשמית התייחס המלך צ'ארלס למצבה של קייט: ״אני גאה בקתרין על האומץ שלה לדבר באופן שהיא דיברה על המחלה״, דובר המלך הוסיף כי הוא נמצא בקשר קרוב עם כלתו האהובה במשך השבועות האחרונים. 

המלך צ'ארלס, בלונדון, צילום: רויטרס

 מוקדם יותר היום אתר TMZ פרסם כי לפי מקור המעורה בפרטים, הארמון העביר בריף לתקשורת הבריטית על מצבה של קייט וכי מדובר בצהרה דרמטית שתשים סוף למחלוקות סביב היעלמותה מעין הציבור. 

קייט מידלטון והנסיך ויליאם, צילום: איי.פי.

כזכור, הנסיכה קייט מידלטון נצפתה השבוע לראשונה מאז הניתוח אותו עברה לאחרונה, והיעלמותה העלתה תיאוריות קונספירציה רבות. בתיעוד שפרסם הסאן הבריטי נראת הנסיכה במסע קניות יחד עם בעלה יורש העצר וויליאם.  אולם אלפים עדיין היו משוכנעים כי מדובר בזיוף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר