מקורבים למייגן מרקל מדווחים: מודאגת ממצבה של קייט ומנסה ליצור קשר

למרות שהיחסים התקררו, שערוריית תמונת יום האם והניתוח המסובך שעברה מידלטון מדאיגים את מרקל • לפי מקורות פנימיים, היא מנסה להתקרב אליה

קייט מידלטון ומייגן מרקל. צילום: AP, AFP

למרות הניכור ביחסים בין מייגן מרקל והנסיך הארי לגיסים וויליאם וקייט, לפי מקורות המקורבים למייגן, מצבה הבריאותי (ואולי גם הנפשי) של קייט בהמשך לניתוח הבטן המורכב שעברה ושערוריית תמונת יום האם מדאיגים אותה והיא מגששת מאחורי הקלעים בניסיון ליצור איתה קשר.

"מייגן יצרה קשר דרך 'הדלת האחורית' עם גורמים בארמון קנזינגטון בניסיון להתחבר עם קייט המתאוששת מהניתוח המורכב שעברה", סיפר הסופר טום קווין, מחבר הספר "Scandals of the Royal Palaces", בראיון לאתר המירור הבריטי.

מייגן מרקל, צילום: אי.פי

כזכור, היחסים בין הארי ומייגן לוויליאם וקייט עכורים ומנוכרים כבר שנים, כשהעוינות בין הזוגות העמיקה והתגברה עם המעבר של מייגן והארי לארצות הברית בשנת 2020 ולוותה בסדרת ראיונות צהובה לתקשורת על בית המלוכה וכמובן בביוגרפיה השערורייתית של הארי.

למרות זאת, קווין מתעקש כי הדאגה של מייגן לקייט אמיתית. "היא באמת דואגת לבריאותה", אמר, אך גורם אחר מארמון המלוכה מיהר לסייג את המחווה לשלום המתבשלת מצידה של מייגן ואמר כי לא סביר שבמצבה הנוכחי, קייט תשתף פעולה עם היוזמה של מייגן ותהיה פתוחה ל"שיחות שלום".

קייט מידלטון, צילום: AFP

"אני לא חושבת שקייט תראה במייגן, שבילתה זמן קצר מאוד ב'חבורה המלכותית', את האדם הנכון או המוסמך לתת לה עצות או תמיכה", הוסיפה וציננה את ההתלהבות ג'ני בונד, מומחית לענייני המלוכה, בראיון לאתר OK. "זה הזמן של קייט להתרכז בצבירת כוחות מחודשים פיזית ונפשית ואני בספק שהיא תהיה מעוניינת להתעסק עם הקרע המשפחתי עכשיו", הוסיפה.

"אם היא תשלח פרחים או מתנות אחרות, סביר שקייט תקבל אותם בנימוס כדי לא להצטייר כמי שמסכלת את ניסיונות הפיוס, אבל לא סביר להניח שזה יביא לאיחוי הקרע בין הארי לוויליאם. זה רק יפתח פצעים ישנים", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר