דרמה בממלכה: קייט מידלטון אושפזה - ותישאר בביה"ח

ארמון קנסינגטון בהצהרה על מצבה של הדוכסית מוויילס: "צפויה להישאר בבית החולים בין עשרה ל-14 ימים, בטרם תשוב לביתה להמשך החלמתה" • בנוסף, המלך צ'ארלס צפוי להגיע לבית החולים בשבוע הבא לטיפול רפואי

הנסיכה קייט בביקור בלוטון. צילום: רויטרס

משפחת המלוכה הודיעה היום (רביעי) כי הדוכסית מוויילס תיאלץ לבטל את חובותיה הציבוריות לאחר שעברה ניתוח בבטן. ארמון קנסינגטון הודיע כי קייט מידלטון בת ה-42, עברה "ניתוח מתוכנן בבטן" ביום שלישי בלונדון וכי "בהתבסס על העצות הרפואיות הנוכחיות, לא סביר שהיא תחזור לתפקידים ציבוריים עד לאחר חג הפסחא".

יליאם וקייט על השטיח האדום בטקס הבאפט"א, מוקדם יותר השנה // צילום: רויטרס

ארמון קנסינגטון דיווח כי הניתוח עבר בהצלחה, אך כעת הדוכסית זקוקה לתקופת מנוחה. "צפוי שתישאר בבית החולים בין עשרה ל-14 ימים, בטרם תשוב לביתה להמשך החלמתה", נכתב בהצהרה. עוד אמרו כי "בהתבסס על העצות הרפואיות העדכניות, לא סביר שהיא תחזור לתפקידים ציבוריים עד לאחר חג הפסחא".

בארמון הבהירו כי הדוכסית מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על פרטיותה ופרטיות ילדיה. "הנסיכה מוויילס מעריכה את העניין שהצהרה זו תיצור. היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על נורמליות רבה ככל האפשר עבור ילדיה; ואת רצונה שהמידע הרפואי האישי שלה יישאר פרטי". עוד הוסיפו כי "ארמון קנסינגטון יספק עדכונים על ההתקדמות של הוד מלכותה רק כאשר יהיה מידע חדש ומשמעותי לחלוק".

המלך והמלכה, צ'ארלס וקמילה, צילום: Getty Images

המלך צ'ארלס השלישי אמור להגיע לבית החולים בשבוע הבא לטיפול בערמונית מוגדלת. ארמון בקינגהאם אמר שמצבו של המלך שפיר אך הוא יעבור "הליך מתקן".

אירוסיו הפומביים של בן ה-75 יידחו לתקופת התאוששות קצרה, אמר הארמון. ההודעה מגיעה זמן קצר לאחר שנחשף שהנסיכה מוויילס נמצאת בבית החולים לאחר שעברה ניתוח בבטן. "במשותף לאלפי גברים מדי שנה, המלך חיפש טיפול בערמונית מוגדלת", נכתב בהצהרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר