שנה לאחר מות אחיו: אחותו של ניק קרטר הלכה לעולמה בגיל 41

מתוך חמשת ילדי משפחת קרטר, ניק (בקסטריט בויז) ואחותו איינג'ל הם השורדים היחידים • הטרגדיה הכתה את המשפחה בתדהמה

ניק קרטר . צילום: ויקיפדיה

טרגדיה משפחתית נוספת פקדה הלילה (ראשון) את כוכב להקת הבקסטריט בויז, ניק קרטר (43). מעט יותר משנה לאחר שאחיו הצעיר, המוזיקאי ארון קרטר, הלך לעולמו בגיל 34 לאחר שטבע באמבטיה, וכעשור אחרי שאחותו לזלי, זמרת גם היא, מתה בגיל 25 בשל נטילת מנת יתר, דווח הלילה (שבת) כי אחות נוספת של ניק, בובי ג'ין, נפטרה בגיל 41.

אחותו של ניק קרטר, בובי ג'ין, צילום: יוטיוב

סיבת מותה של המנוחה, ששימשה בתחילת שנות ה-2000 כסטייליסטית וכמאפרת של ארון בסיבובי ההופעות שלו, טרם פורסמה, אולם מקורות בארה"ב מדווחים כי היא הלכה לעולמה כתוצאה מדום לב. האחות המנוחה, שבשנים האחרונות הקפידה לשמור על פרטיות והשתדלה להתרחק מאור הזרקורים, גם השתתפה בסדרת הריאליטי של המשפחה, "House of Carters", ששודרה בערוץ E! ב-2006.

בובי ג'ין עם ניק ושאר המשפחה, צילום: יוטיוב

בצעירותה התמודדה בובי ג'ין, אמא לילדה בת שמונה בשם בלה, עם בעיות של התמכרות לחומרים אסורים. כמו כן, בחודש יוני האחרון היא נעצרה בפלורידה לאחר שניסתה לגנוב פריטי יצירה ואמנות בשווי 55 דולר מחנות של בית מלון, והשוטרים שהוזעקו למקום מצאו ברשותה גרמים אחדים של סם מסוג פנטניל. עם מעצרה, כך פורסם אז, היא איימה על השוטרים: "פשוט אצטרך להרוג את עצמי".

ניק קרטר, צילום: WireImage

ג'יין קרטר, אמה של בובי ג'ין, אמרה אמש לאתר TMZ: "אני בהלם ממותה הפתאומי של בתי. אצטרך זמן נוסף כדי לעכל את המציאות הנוראית שזה קרה בפעם השלישית. כשאוכל לחשוב בצלילות, אשחרר הודעה מלאה יותר. עד אז אבקש שיאפשרו לי להתאבל בפרטיות". מתוך חמשת ילדי משפחת קרטר, ניק ואחותו איינג'ל (התאומה של ארון) הם שני השורדים היחידים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר