זמן קצר לאחר הגירושים: לא תאמינו בזרועות מי מתנחם קווין קוסטנר

נראה כי השחקן הוותיק זוכה האוסקר פתח את ליבו שוב לאהבה • הבחורה החדשה? זמרת מוערכת שחלק לא מבוטל מכם מכירים

קווין קוסטנר ב"ילוסטון". צילום: Paramount Network

שלושה חודשים אחרי שנחתם הסכם הגירושים בינו לבין אשתו לשעבר כריסטין באומגרטנר בתום מאבק משפטי עתיר השמצות, נראה כי השחקן זוכה האוסקר קווין קוסטנר פתח את ליבו שוב לאהבה.

קווין קוסטנר וכריסטין באומגרטנר, צילום: איי.פי.

קוסטנר (68) תועד לאחרונה עם הזמרת מועמדת הגראמי ג'ול (49), בתמונות קרובות ופלרטטניות שלא הותירו הרבה מקום לספק באשר לטיב היחסים ביניהם.

מקורות יודעי דבר מסרו לאתר הרכילות TMZ כי השניים ששבו לאחרונה מהאי נקר (האי הפרטי בקאריביים של המיליארדר הבריטי ריצ'ארד ברנסון לשם הגיעו כדי לקחת חלק בטורניר טניס לגיוס כספים עבור ארגון Inspiring Children Foundation שג'ול היא המייסדת שלו), הגיעו לאי יחדיו ובילו שם שעות ארוכות יחד.

הזמרת ג'ול, צילום: יוטיוב

באחת התמונות שהודלפו לאתר, ג'ול אף תועדה יושבת על ברכיו של קוסטנר כשהיא אוחזת במיקרופון והוא חובק את מותניה. "משהו קורה שם בוודאות", סיפר מקור יודע דבר לאתר TMZ. "הם פלרטטו וכשהיו יחד זה היה כאילו הם האירו אחד את השנייה". "זה היה ברור שהם מנסים להיות דיסקרטיים", הוסיף מקור אחר, "אבל כל מי שראה אותם הבין שקורה שם משהו".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by MILARTE NEWS (@milarte_news_official)

קוסטנר חתם בספטמבר האחרון על הסכם גירושים ממעצבת התיקים כריסטין באומגרטנר (49) לאחר 18 שנות נישואים ושלושה ילדים, ואילו ג'ול נפרדה מבעלה טיי מוראיי כבר לפני עשור. "ג'ול מאוד בררנית. היא רוצה גבר טוב וקווין עונה על הדרישות", סיכם מקור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר