לאחר שתמכה בישראל - ברברה סטרייסנד קוראת ל"שתי מדינות לשני עמים"

אחרי שהביעה זעזוע מאירועי השבת השחורה, הזמרת והשחקנית היהודייה הוותיקה שיתפה במה שהיא רואה כפתרון לסכסוך הישראלי-פלשתיני • בנוסף, הזכירה גם את מפגשה עם ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל

ברברה סטרייסנד . צילום: AP

אחרי שהביעה זעזוע עמוק מאירועי 7 באוקטובר ותמכה בישראל, הזמרת והשחקנית היהודייה ברברה סטרייסנד שיתפה אמש (שבת) את מיליוני עוקביה במה שהיא רואה כפתרון לסכסוך הישראלי-פלשתיני, כשהיא נזכרת גם במפגש עם ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל ובשיחה שקיימו.

"כשפגשתי את ראש הממשלה שמעון פרס לראשונה לפני שנים, שאלתי אותו 'איך אתה יכול לעזור לפלשתינים?'", שיתפה סטרייסנד (81) בזיכרון פגישתם. "הוא השיב: 'על ידי כך שנהפוך את חייהם לטובים יותר'. היינו זקוקים לעצתו אז ואנחנו צריכים להקשיב לה בדחיפות עכשיו. לעניות דעתי, אנחנו צריכים שתי מדינות לשני עמים, מה שיביא בתקווה לשלום ושגשוג באזור".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Barbra Streisand (@barbrastreisand)

כזכור, עם פרוץ הלחימה לאחר מתקפת חמאס הרצחנית ב-7 באוקטובר, סטרייסנד הביעה זעזוע עמוק מהמתרחש וכתבה פוסט אותו שיתפה עם מיליוני עוקביה בפלטפורמות החברתיות שלה. "מאז ששמעתי על המתקפות המזעזעות שהתרחשו בישראל ועל חטיפתם של אזרחים ישראלים תמימים, אני מזועזעת והמומה", כתבה אז. "מה קרה לחוקי המשחק? התקיפה הזאת היא התאכזרות חסרת כל אנושיות או חמלה. אין מילים שיסבירו את הטירוף של מה שמתרחש והעצב שהוא מביא איתו, ואני שותפה באבלם של כל האימהות והאבות שאיבדו את ילדיהם".

ברברה סטרייסנד עם שמעון פרס (ארגיון), צילום: Kobi Gideon

מאז, סטרייסנד התייחסה לסכסוך הישראלי-פלשתיני במספר ראיונות ושיתפה את מחשבותיה עם מיליוני עוקביה ברשת. "אני מקווה לטוב בגלל שמה שקורה עכשיו עם האנשים האלה, הילדים, האימהות, לא משנה מאיזו דת הם, הוא פשוט שובר לב", אמרה סטרייסנד בראיון לתוכנית של סטיבן קולבר לפני כחודש כשנשאלה על המלחמה בארץ. "זה מעבר לדת. זו חוסר שפיות מצידנו לא ללמוד איך לחיות יחד בשלום. אני יכולה לבכות בקלות בגלל זה", הוסיפה. "איפה אלוהים בזמן הזה?".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר