"לא ברור לי איך להיות יהודי שווה ערך לחסר אמפתיה": הזמרת פינק הדליקה נר ראשון של חנוכה - והותקפה

פינק הדליקה נר ראשון של חנוכה עם שני ילדיה כשהיא עוטה מטפחת ומברכת בעברית • לצד אלפים ששלחו לה ברכות חמות נמצאו גם גולשים פרו-פלשתינים שניצלו את הפוסט כדי לצאת נגדה ופינק לא נשארה חייבת

פינק. צילום: GettyImages

אל מיליוני יהודים בעולם שהתכנסו אמש (חמישי) בבתיהם להדליק נר ראשון של חנוכה ולהתפלל לאור גדול ולניסים במיוחד השנה בעקבות הלחימה הקשה, הצטרפה גם הזמרת פינק שבאה להפיץ אור בקיום המצווה, אך לרוע מזלה נתקלה על הדרך במתקפה פרו-פלשתינית.

פינק היהודייה (שנולדה עם השם אלישה בת' מור) שיתפה את 10.4 מיליון עוקביה באינסטגרם בסרטון הדלקת נר ראשון עם שני ילדיה כשהיא עוטה מטפחת ומברכת בעברית בזמן שבתה מדליקה את הנרות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by P!NK (@pink)

"חנוכה שמח לכל מי שחוגג", בירכה פינק בטקסט שליווה את הסרטון. "מי ייתן ותמיד יהיה אור בחשיכה. מי ייתן ויהיה שלום בליבנו, בביתנו ובעולם", איחלה.

לצד אלפים שחיזקו את דבריה והחזירו לה בברכות חמות, נמצאו שלא במפתיע גם גולשים פרו-פלשתינים שניצלו את הפוסט כדי לצאת נגד דבריה כשתגובה אחת בלטה במיוחד וזכתה גם למענה מפינק. 

"אין שום דבר רע בלהיות יהודי או לחיות", כתבה לה גולשת פרו-פלשתינית, "יש משהו לא תקין בזה שאין אמפתיה לרצח העם המתמשך והעובדה שאין לך את מידת החסד לחגוג בפרטיות כשהעולם כואב".

צילום מסך אינסטגרם

פינק כאמור לא התעלמה מהמילים הקשות שכתבה הגולשת והשיבה לה: "לא ברור לי איך להיות יהודי זה שווה ערך לחסר אמפתיה. אני לא בטוחה מה יש בחנוכה חוץ מחנוכה. אין שום היגיון בדברייך", כתבה כשהיא זוכה לגיבוי מצד עשרות גולשים שתמכו בדבריה. "תתביישי לך", כתבו לגולשת שיצאה נגדה. "אולי נבטל גם את חג המולד או כל חגיגה אחרת?", זעמו גולשים נוספים. "תתעלמי מהשונאים ותמשיכי להפיץ אור", כתבו לה אחרים. 

"יהודיים אמפתיים השהו את החגיגות שלהם או חוגגים בפרטיות כשהם צועדים למען האנושות", בחרה הגולשת הזועמת להשיב לכל מי שתקף את תגובתה. "אני מברכת אותם ומברכת אותך", תייגה את פינק והוסיפה: "אני מקווה שאת יכולה להתפלל עבור אלפי הפלשתינים שנהרגו ועדיין מחכים למותם בזמן שאת חוגגת".

צילום מסך אינסטגרם

כזכור, לקראת סוף חודש אוקטובר העלתה הזמרת פוסט ארוך בו הביעה תמיכה חד משמעית בצד הישראלי במלחמת "חרבות ברזל" וגינתה את ארגון הטרור הפלשתיני חמאס. "חמאס הוא ארגון טרור המבקש להשמיד יהודים. חוץ מיהודים, הם גם רוצחים ומדכאים נשים, את הקהילה הלהט"בית ואת מתנגדי שלטון החמאס", כתבה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר