שאנן דוהרטי חושפת שהסרטן שלה התפשט לעצמות: "לא סיימתי לחיות"

כוכבת "בוורלי הילס 90210" סיפרה כי למרות ההידרדרות במצבה הבריאותי, היא ממשיכה בחייה: "לא סיימתי לאהוב או ליצור" • היא הוסיפה: "רוצה לחבק את החיים ולהמשיך הלאה"

שאנן דוהרטי ב-2019. צילום: Getty Images

שאנן דוהרטי, כוכבת "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות", גילתה במהלך ראיון חושפני כי סרטן השד שלה, שנמצא בשלב 4, התפשט לעצמותיה.

בראיון שהעניקה למגזין האמריקני "פיפל" לרגל השקת פודקאסט חדש בהגשתה, שבו תעסוק בחייה האישיים והמקצועיים וגם במאבק במחלתה, אמרה השחקנית כי היא "לא סיימה לחיות, לא סיימתי לאהוב, לא סיימתי ליצור. לא סיימתי עם האפשרות לשנות דברים לטובה. פשוט לא סיימתי".

שאנן דוהרטי (ארכיון), צילום: קוקו


בזמן שדוהרטי בת ה-52 נכנסת לשלב הטיפולים הקליניים, היא אמרה בראיון כי היא מודה על כל יום ומאמינה ש"הזיכרון הטוב ביותר עוד יבוא". בהתייחסות לאנשים במצבה, אמרה: "אנשים פשוט מניחים שאנחנו לא יכולים ללכת, לאכול או לעבוד – הם אומרים 'סיימת, פרשת', אבל זה לא המצב. יש לנו נקודת מבט שונה מאוד על החיים, אנחנו אנשים שרוצים לעבוד, לחבק את החיים ולהמשיך הלאה".

כזכור, סרטן השד אובחן לראשונה בדוהרטי בשנת 2015, כששנתיים אחר כך הוא נכנס למצב של הפוגה, לאחר שהיא כרתה את אחד משדיה ועברה טיפולים כימותרפיים כחלק ממאבקה במחלה. לצערה, ב-2019 המחלה חזרה – ומאז סיפרה כי היא התפשטה גם למוחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר