בצל המלחמה: כוכב "דברים מוזרים" היהודי הגיע ארצה

ברט גלמן, תומך ישראל מובהק במלחמת חרבות ברזל שמוכר לרובנו מסדרת הלהיט של נטפליקס, הגיע לארץ • הוא שיתף את עוקביו באינסטגרם בסרטון שלו לאחר נחיתתו

"דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

השחקן האמריקאי היהודי ברט גלמן, שתומך בישראל באופן גורף מאז תחילת הלחימה, הגיע לארץ. גלמן (47), המוכר בעיקר מהסדרות "דברים מוזרים" ו"פליבג" שיתף אתמול (שני) את 942 אלף עוקביו באינסטגרם בסרטון שלו לאחר נחיתתו בארץ.

"הגענו לישראל וכמו תמיד זה כבוד להיות פה", אמר למצלמה גלמן שהגיע עם ארוסתו הזמרת ארי דיין. "נקפיד לעדכן אתכם בטיול שלנו, בכל מי שנדבר איתו ובואו נלמד כולנו יחד". שלום ישראל. עם ישראל חי", כתב בטקסט הקצר שליווה את הסרטון.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Brett Gelman (@brettgelman)

כאמור, גלמן הוא קול בולט בהסברה הפרו ישראלית ומרבה לשתף תכנים ברשת. הוא לקח חלק בעצרת התמיכה הענקית למען ישראל שהתקיימה בגבעת הקפיטול בוושינגטון, צפה בסרט הזוועות בהקרנה שארגנה גל גדות וחתם על מכתב הסלבס לטיקטוק בו יצאו נגד העובדה שהפלטפורמה אינה עושה די להילחם באנטישמיות הגואה בה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Brett Gelman (@brettgelman)

בנוסף, הוא עומד גם מאחורי הפוסט העוצמתי שהפך לוויראלי ושותף בין היתר על ידי ג'וליאנה מרגוליס ואיימי שומר בו כתב בין היתר: "אם אתם צועקים 'רצח עם' אבל שתקתם על הטבח של ה-7 באוקטובר - ייתכן שאתם שונאים יהודים. אם אתם קוראים להפסקת אש אבל לא לשחרור בני ערובה - ייתכן שאתם שונאים יהודים. אם אתם מתנגדים לזכותה של ישראל להגן על עצמה אבל לא אומרים כלום על חמאס, הג'יהאד האיסלאמי, חיזבאללה ושיגורי הטילים המתמשכים מסוריה לעבר האוכלוסייה האזרחית בישראל - ייתכן שאתם שונאים יהודים".

"מרגיש נבגד". ברט גלמן, צילום: יוטיוב

"אני מרגיש נבגד באופן בו לא חשבתי שאי פעם יהיה אפשרי", אמר על הבמה בעצרת התמיכה שהתקיימה לפני כשבועיים כשדיבר על הגב שהפנו לו "חברים" כשהביע תמיכה בישראל. "ברוב שעות היום הבדידות היא בלתי נסבלת. אנחנו רואים כי החברים המזויפים האלה הם לא יותר מפחדנים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר