בעקבות התבטאויותיה על הטבח: סוכנות השחקנים של סוזן סרנדון תפסיק לייצג אותה

לאחר השתתפותה של השחקנית הוותיקה במחאות פרו-פלשתיניות וטענותיה כי טבח שבת השחורה "קרה בהקשר מסוים", סוכנות השחקנים החליטה להיפרד ממנה • סרנדון ידועה כפעילה נלהבת למען פלשתין • UTA, שהחליטה לנתק איתה קשרי עבודה, מייצגת גם אמנים כמו הריסון פורד, שרליז ת'רון, ליזו, קווין הארט, טימותי שאלאמה, ג'וני דפ ורבים אחרים

סוזן סרנדון. צילום: AP

בשל רצף אמירותיה הפרו-פלשתיניות המקוממות בשבועות האחרונים - כאשר האחרונה שבהן הושמעה בנאום שנשאה בהפגנה שהתקיימה בניו יורק ב-17 בנובמבר - נזרקה הלילה (שלישי) סוזן סרנדון מסוכנות האמנים המובילה שמייצגת אותה. בתקשורת האמריקנית מדווחים כי הסוכנות, UTA, סיימה את התקשורת עם השחקנית האמריקנית בת ה-77, שמקפידה לנקוט בצד אנטי-ישראלי, ויש שיגידו אנטישמי מובהק, בכל הקשור למלחמה הנוכחית (אבל לא רק).

סוזן סרנדון, צילום: איי.פי.

בהפגנה האחרונה ועל רקע הנסיקה בתקריות האנטישמיות והעוינות המורגשת כלפי יהודים בארה"ב, אמרה סרנדון כי "יש אנשים שמפחדים להיות יהודים כרגע. הם מקבלים טעימה איך זה להיות מוסלמי במדינה שלנו, ולהיות נתון תחת אלימות תכופה". באמירות קודמות, כזכור, ליהגה השחקנית ש"לא צריך להיות פלשתיני כדי להבין שטבח של כמעט 5,000 ילדים הוא פשע מלחמה שאינו מתקבל על הדעת", וש"כל כך הרבה אנשים לא מבינים את הקונטקסט שבו התרחשה המתקפה של 7 באוקטובר, ואינם מודעים להיסטוריה של העם הפלשתיני ב-75 השנים האחרונות".

כמו כן היא פרסמה ב-X (לשעבר טוויטר) פוסט אשר הציג נתונים מטעם משרד הבריאות הפלשתיני על מספר ההרוגים בעזה, על רקע גרפי "מדמם".

כעת, כאמור, משלמת סרנדון את המחיר על דבריה, לאחר ש-UTA, מסוכנויות האמנים החזקות ביותר בהוליווד שמייצגת גם אמנים כמו הריסון פורד, שרליז ת'רון, ליזו, קווין הארט, טימותי שאלאמה, ג'וני דפ ורבים אחרים, מוותרת על "הזכות" לעבוד איתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר