בנשיקה לוהטת לעיני המצלמות: הזוג המפתיע יוצא מהארון

בתמונות שפורסמו באתרי חדשות בידור ורכילות בחו״ל, נראים הזמרת הקנדית אבריל לאבין בת ה-38 והראפר האמריקני טייגה בן ה-33, כשהם מחובקים, מתנשקים ומאפשרים לצלמים לתעד אותם יחד - ובכך מאשרים את השמועות על הזוגיות המתפתחת

אבריל לאבין וטיגה, צילום: Gettyimages

עצם העובדה שאבריל לאבין עדיין נחשבת מוזיקאית מסוקרת אף שלא הוציאה להיט משמעותי כמעט עשרים שנה היא תופעה מדהימה כשלעצמה. אבל היכולת שלה להישאר בכותרות בזכות קשריה לכוכבים רלוונטיים מפעימה לא פחות. הפעם עשתה זאת הזמרת הקנדית במהלך שבוע האופנה בפריז, כשבמסיבה שנערכה אתמול (שני) היא נראתה מנשקת את הראפר טייגה.

בתמונות שפורסמו באתרי חדשות בידור בחו״ל נראים אבריל בת ה-38 וטייגה בן ה-33 (ששמו האמיתי הוא מייקל ריי סטיבנסון) כשהם מחובקים, מתנשקים ומאפשרים לצלמים לתעד אותם יחד. זאת במסגרת מסיבה של השחקנית האנטר שייפר, כוכבת הסדרה המצליחה של HBO ״אופוריה״.


בכך אישרו השניים את השמועות אודות מערכת היחסים המתפתחת ביניהם, שנפוצו בעת האחרונה וזהו לתהודה בשבוע האופנה עצמו, כאשר נראו ישובים יחד במהלך אחת התצוגות. עוד קודם לכן נראו השניים יחד בשבוע שעבר במסיבה שערך השחקן ליאונרדו דיקפריו.

האנטר שייפר, כוכבת "אופוריה", צילום: AFP

יש לציין כי לאבין התארסה בדיוק לפני שנה, במרס 2022, לראפר האמריקני מוד סאן (דרק ריאן סמית׳) - גם כן בבירה הצרפתית. דבר פרידתם אושר על ידי נציגיה בחודש שעבר, לאחר שנראה כי הזמרת ששרה על ״סקייטר בוי״, אמרה לארוסה ״See you later boy”. עוד יש לציין כי Boy ו-Boy אינן מילים מתחרזות, כמו שהן אותה מילה.

״כל חיי השתנו לחלוטין בשבוע אחד״, כתב סמית׳ בחשבון האינסטגרם שלו, והוסיף ״אמשיך ללכת בראש מורם ותמיד אקשיב ללבי. גם כשהוא מרגיש שבור״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר