האחות לבית חדיד מצהירה: "אני מתה על פלשתין ורוצה לגור שם"

אלנה חדיד, בתו של מוחמד מנישואיו הקודמים ואחותן למחצה של דוגמניות העל בלה וג'יג'י, השיבה על שאלה במהלך סשן שאלות ותשובות שניהלה עם עוקביה באינסטגרם, ודיברה באריכות על שורשיה ועל תקוותה לחזור לאדמתה

אלנה (משמאל) ובלה חדיד, צילום: Gettyimages

אלנה חדיד, אחותן למחצה של בלה וג'יג'י ובתו של מוחמד, נשאלה אתמול (רביעי) בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם שלה האם היא אוהבת את פלשתין, מה שגרם לה לצאת בהצהרה מעניינת לגבי העתיד אותה חלקה עם 399 אלף עוקביה.

• מפתיע: האחות לבית חדיד יצאה נגד אנטישמיות

"האם את אוהבת את פלשתין?", נשאלה כאמור אלנה (37), בתו של מוחמד מנישואיו הראשונים למרי באטלר, ומיהרה להשיב ללא היסוס: "אני אוהבת את פלשתין יותר ממה שאי פעם אוכל לבטא דרך סטורי באינסטגרם", אמרה ואז הפתיעה והוסיפה: "אני לא יכולה לחכות ליום שאוכל לגור שם וכולנו נזכה לשוב לארץ אבותינו", הדגישה.

אלנה חדיד אוהבת את פלשתין

"אני לא יכולה לחכות לשוב לארץ בה ניטעו השורשים שלי ועדיין עומדת. אז כן, אני אוהבת את פלשתין, אני מרגישה קרובה אליה יותר מדי יום ואני מרגישה קרובה לזכות השיבה שלנו אליה, לפלשתין החופשייה. Free Palestine", חתמה את הסטורי.

מוחמד חדיד, צילום: AFP

הגולשים ביקשו גם לדעת האם חדיד מוסלמית, וזו השיבה שאביה מוחמד הוא מוסלמי ואמה היא נוצרייה קתולית, אבל היא עצמה אגנוסטית. "אני מאוד רוחנית. אני יודעת המון על דת, למדתי על זה. אני קרובה גם לאסלאם וגם לנצרות ויש לי חברים מכל הדתות ביקשה להדגיש (חדיד אף הייתה בעבר בזוגיות בת שנה וחצי עם מעצב שיער ישראלי בשם אלעד עידן; ע"ח). "באופן אישי", הוסיפה, "אני לא מאמינה בדת מאורגנת, אבל אני אדם רוחני שמתחבר ליישות גבוהה יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר