בגיל 74: סמואל ל. ג'קסון חושף את הסוד למראה פניו הצעיר

הכוכב ההוליוודי המוערך והמצליח, שחוגג כעת יום הולדת, מדבר בראיון על הדרכים בעזרתן הוא שומר על מראה צעיר ורענן לאורך שנות קריירה רבות

אז והיום. סמואל ל. ג'קסון, צילום: UPI / Alamy Stock Photo / Disney

אחרי 50 שנים מתועדות היטב מול המצלמות, נראה שסמואל ל. ג'קסון פשוט לא מזדקן. גם בגיל 74, יום הולדת שחגג אתמול (רביעי), נראה הכוכב ההוליוודי צעיר ושמור מתמיד, ואפילו לא קרוב לגילו האמיתי. אז איך שומר מר ג'קסון על הלוק הרענן?

• סמואל ל. ג'קסון יקבל אוסקר

פשוט: כוכב "ספרות זולה" ו"הנוקמים" חושף כי מדובר בשיטה הישנה והמוכרת: שילוב מנצח של הקפדה על הבריאות ושגרת אימונים בלתי מתפשרת. "זמנים השתנו. יש כיום שיטות אימונים טובות יותר, דיאטות מוצלחות יותר וגם מוצרי טיפוח עור מעולים. ואם כל אלה לא מצליחים לכם - תמיד אפשר למצוא רופא טוב", הסביר ג'קסון בראיון.

סמואל ל. ג'קסון, צילום: gettyimages

בנוסף אמר: "בילדותי, שאלתי את האחים של סבא שלי בני כמה הם וחשבתי לעצמי 'אלוהים, הם כל כך זקנים'. היום, כשמישהו הולך לעולמו, אני חושב לעצמי שהוא היה כל כך צעיר". אכן, נקודת ההשקפה משתנה עם השנים.

קריירה שוברת קופות

והנה עוד שלושה דברים שאולי לא ידעתם על הכוכב הנצחי: קודם כל, ה"ל." בשמו האמצעי מייצג את השם "לירוי"; הוא נושא באזרחות של המדינה האפריקנית גבון - שכן יש לו שורשים משם; ושימו לב לזה: כל הסרטים שבהם הופיע עד היום גרפו יחד יותר מ-27 מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם. הנתון המרשים זה הופך את ג'קסון לשחקן הקולנוע הרווחי השלישי בכל הזמנים, בעיקר בזכות הופעות הרבות, גם בתפקידים קטנים ומשניים אמנם, בסרטים של מארוול, בפרקי הטרילוגיה השנייה של "מלחמת הכוכבים", בצמד סרטי "משפחת סופר על", ב"פארק היורה" הראשון, ב"מת לחיות 3", בכמה שיתופי פעולה עם קוונטין טרנטינו ובעוד עשרות שוברי קופות.

סמואל ל. ג'קסון, צילום: רויטרס

ואם חשבתם שהבחור מתכוון לנוח על זרי הדפנה בגילו המתקדם, אז כדאי שתחשבו שוב. ג'קסון לא עוצר לרגע וחתום על לא מעט הפקות עתידיות, ביניהן שני פרויקטים נוספים מבית מארוול (הסדרה "פלישה סודית" שתשודר בשנה הבאה בדיסני פלוס, ו"המופלאות" - סרט ההמשך ל"קפטן מארוול" שיגיע לקולנוע בקיץ 2023); על סרט אנימציה ממוחשבת חדש בכיכובו של החתול בולס הלזניה גארפילד; ויש גם דיבור על גרסת לייב אקשן ללהיט המנגה "אפרו סמוראי".

היינו מאחלים לו עד 120, אבל במקרה של סמואל ל. ג'קסון, נדמה ש"עד 240" היא הברכה ההולמת יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר