בזמן שהיא מאושפזת: אן הייש בחקירה על נהיגה בגילופין

גורמים המעורבים בחקירה מאשרים כי למרות שהשחקנית בתרדמת, במשטרה קיבלו אישור לצו המאפשר להם לקחת דגימה מדמה כדי לבחון האם אכן הייתה תחת השפעת חומרים אסורים

השחקנית אן הייש, ב-2021, צילום: איי.פי.

השחקנית אן הייש, שמאושפזת מאז סוף השבוע האחרון במצב קריטי לאחר שנלכדה ברכבה הבוער כשהתנגשה בבית פרטי, נחקרת על ידי המשטרה באשמת עבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול וזאת חרף היותה בתרדמת.

"אן סובלת מפגיעה בריאות הדורשת הנשמה וכוויות שדורשות התערבות ניתוחית", אמר גורם מטעמה של הייש בת ה-53 לאתר דדליין. למרות שבתחילה דווח כי מצבה קשה אך יציב, אותו המקור ביקש להדגיש כי השחקנית במצב קריטי ובתרדמת ולא חזרה להכרתה מאז התאונה.

כעת, כאמור, החליטו גורמים במשטרת לוס אנג'לס לעלות שלב בחקירת התאונה, כשההחלטה מתבססת על עדויות המצביעות על כך שהייש הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול בעת התאונה. גורמים המעורבים בחקירה מאשרים כי למרות שהשחקנית בתרדמת, במשטרה קיבלו אישור לצו המאפשר להם לקחת דגימה מדמה לצורך החקירה כדי לבחון האם אכן הייתה תחת השפעת חומרים אסורים, כשהם מעלים את דרגת החומרה של החקירה לעבירה של נהיגה בשכרות.

השחקנית אן הייש, ב-2021, צילום: איי.אף.פי.

לפי דיווחי אתר הרכילות TMZ, בהתאם לתוצאות החקירה ומתוך הנחה שיוכח כי הייש אכן נהגה תחת השפעת חומרים אסורים, התיק יועבר לפרקליט המחוזי במטרה להגיש נגדה תביעה באשמת תאונת פגע וברח.

כזכור, ביום שיש האחרון הייש התנגשה בבית בשכונה מאר ויסטה ואושפזה בהמשך בבית חולים במצב קריטי כשהיא סובלת מכוויות קשות, לאחר שרכבה עלה באש ונדרשה יותר משעה ועשרות כבאים כדי להצליח לחלצה מלהבות התופת. לאחר התאונה, נמסר ממשטרת לוס אנג'לס כי הרכב בו נהגה הייש נסע במהירות גבוהה מאוד, איבד שליטה והתנגש בבית מגורים.

בתמונה שהופצה באתרי הבידור בהמשך וצולמה לכאורה זמן קצר לפני התאונה, נראית הייש יושבת במושב הנהג כשלצדה מה שנראה כבקבוק וודקה שתוי חלקית, מה שחיזק את ההנחה שנהגה תחת השפעת אלכוהול. הייש גרמה נזק רב לבית הפרטי בו התנגשה, ובאתר דדליין דווח כי האישה המתגוררת בבית שנשרף כליל בתאונה, לין מישל, "ניצלה בנס ברגע האחרון מפגיעות פיזיות אך איבדה את כל רכושה", מה שהוביל לפתיחת קמפיין מימון המונים עבורה באתר GoFundMe.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר