אחרי ההפסד במשפט: אמבר הרד מכריזה על פשיטת רגל

כבר עם היוודע פסק הדין, עורכי דינה של הרד ביקשו להדגיש כי אין ביכולתה של השחקנית לעמוד בגובה התשלום שנפסק כי עליה להעביר לגרוש שלה ג'וני דפ

אמבר הרד וג'וני דפ, צילום: איי.פי.

הצרות בכיוונה של אמבר הרד ממשיכות להגיע. לאחר ההפסד המתוקשר במשפט נגד הגרוש שלה ג'וני דפ, שבו נפסק כי עליה לשלם לו 10 מיליון דולר, הרד פונה לערכאות המשפטיות ומבקשת להכריז על פשיטת רגל.

כבר עם היוודע פסק הדין, עורכי דינה של הרד ביקשו להדגיש כי אין ביכולתה של השחקנית לעמוד בגובה התשלום שנפסק כי עליה להעביר לגרוש שלה. הרד מצידה ניסתה לערער על פסק הדין ולנסות להביא לביטולו או לפחות להפחתתו, בטענה כי נפל פגם בהליך המשפטי שהתנהל. לרוע מזלה, התביעה שלה לא התקבלה בבית המשפט. נוסף על כך, חברות הביטוח שלה מסרבות לכסות את הוצאותיה המשפטיות. כעת, כאמור, בניסיון אחרון כמעט נואש, הרד פונה לאפיק פשיטת הרגל עם בקשה שהגישה לבית המשפט בווירג'יניה ב-20 ביולי.

"פסק הדין מדבר בעד עצמו", נמסר מטעמו של דפ לאחר שהידיעה על בקשת פשיטת הרגל החלה להתפרסם ברשתות. "מר דפ מאמין כי על שני הצדדים להמשיך בחייהם ולחזור לעמוד על רגליהם. למרות זאת, אם גברת הרד מתעקשת להמשיך בהתנצחויות משפטיות ולערער על פסק הדין, מר דפ יגיש תביעת נגד כדי לוודא שבית הדין לערעורים יביא בחשבון את כל העניינים המשפטיים הרלוונטיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר