דנית גרינברג חושפת פרטים על התאונה הקשה ותובעת את הטיקטוקר דניאל עמרם

אושיית הרשת ופליטת הריאליטי מספרת כעת את גרסתה לתאונת הדרכים שעברה לאחרונה ותובעת טיקטוקר, שלטענתה הכפיש את שמה ופרסם שקרים על אודות השתלשלות האירועים

דנית גרינברג, צילום: יריב פיין וגיא כושי

דנית גרינברג העלתה אמש (ראשון) סדרת סטוריז לאינסטגרם, שבה תיארה את רגעי האימה מהתאונה שעברה לפני כשבועיים. מרגע ההתנגשות שאותו הגדירה כ"חזק ומפחיד", דרך הניתוח שעברה באפה בעקבות הפגיעה בפניה, ועד לרגע שבו הרגישה שהגיעו מים עד נפש כשטיקטוקר בשם דניאל עמרם פרסם תחקיר שביצע לכאורה, וממנו עלה כי גרינברג נהגה במהירות מופרזת והתנגשה ברכב אחר, טענות שאותן הגדירה פליטת הריאליטי כ"עלילת דם איומה ושקרית". גרינברג שיתפה בהחלטתה לתבוע את הטיקטוקר, וצירפה צילומים של מסמך התביעה.

"זה היה כל כך חזק וכל כך מפחיד", כתבה גרינברג. "כריות אוויר נשלפו בעוצמה, רעש נורא, אמבולנס, שיתוק בכל הגוף, שבר באף שהסתיים בניתוח, פגיעות בפנים והלם מוחלט", תיארה.

"בום שני", הגדירה גרינברג את הרגע שבו שמעה על התחקיר הכוזב, לדבריה, שביצע לכאורה הטיקטוקר דניאל עמרם, וממנו עלה כי גרינברג נהגה במהירות של 140 קמ"ש והתנגשה ברכב שבו שהו שני אנשים. "אדם שאינו מכיר אותי פרסם בטיקטוק עלילת דם איומה, שקרית, כוזבת, בזמן שאני מתאוששת ולא יכולה להגיב. כל הטענות על נהיגה לא אחראית לא היו ולא נבראו", הדגישה גרינברג.

"הוריתי לעורך הדין שלי לתבוע מיידית את כל מי שפרסם שקרים ועלילות", מסרה גרינברג. "מי ששיקר והפיץ ייתבע וישלם ביוקר", הבטיחה וצירפה כאמור גם צילום של מכתב התביעה.

בחשבון הטיקטוק של דניאל עמרם היה ניתן למצוא תגובות חלוקות בעניין פרסום התביעה. "היא תובעת אותך. מגיע לך", עדכנו אותו עוקביו בתגובות לאותו סרטון שאותו העלה בעניין התאונה וששימש עילה לתביעה. "בהצלחה בתביעה נגדך, נשמה", "אתה פשוט מביך", "אתה הולך לאכול תביעת לשון הרע של החיים", כתבו לו אחרים. מצד שני היו מי שחיזקו את ידיו: "אל תפסיק אף פעם, התוכן שלך אמיתי לטוב ולרע! אתה מקסים! כל הכבוד לך!", "היא שקרנית", "לא לוותר לה!!", דרשו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר