נטלי דדון מתייחסת לסערת הסרטון האינטימי

אחרי שגררה תגובות מתלהמות בעקבות וידאו ויראלי שלה ושל בן זוגה מתנשקים בלהט, התפנתה הדוגמנית לעשות מעשה, וסחפה אחריה עוקבים שחשים כמוה לגבי התחסדותם של המלעיזים

נטלי דדון , צילום: משה בן שמחון

שכולם ינשקו לה: אחרי שעוררה סערה ברשת בסוף השבוע (שישי) כשהעלתה לאינסטגרם סרטון שבו היא מתנשקת בלהט עם בן זוגה ואבי בנה, נטלי דדון לא נותנת לקולות הביקורתיים להשפיע על מצב רוחה.

כזכור, דדון שיתפה את הסרטון שבו היא נראית מתנשקת עם עמית פרליס באופן שהצליח להרגיז לא מעט גולשים ברשת, שהציפו אותה במאות תגובות קשות וטענו כי מדובר ברגע אינטימי וחשוף שהיה צריך להצניע ולהשאיר פרטי, ולא להציג לעיני כל ברשת.

דדון לא התרגשה מהתגובות המתרעמות על הסרטון, שצבר יותר מ-280 אלף צפיות, ולחלקן הגדול אף השיבה בסבלנות מבלי להיגרר לוויכוחים מתלהמים, והזמינה את מי שתכניה לא נושאים חן בעיניו לעשות את המהלך המתבקש להצלת נפשו ולהסיר ממנה עוקב.

הסרטון של נטלי דדון. אינסטגרם

על הדרך, הדוגמנית, שהיא כזכור גם קול בולט של העצמה נשית, החליטה למנף את הסערה ויצרה האשטאג בשם "make love not war", העלתה אותו לסטורי שלה והזמינה את מאות אלפי עוקביה לשתף ולתייג תמונות שבהן הם חולקים נשיקה עם מי שהם אוהבים.

"נראה לי שזה בדיוק הזמן להעלות אהבה לפיד ולשים את ההאשטאג", כתבה. "אני רוצה לראות פיד מפוצץ אהבה". שעות לאחר מכן, נטלי שיתפה עם העוקבים שלה בסטורי את התמונות שהגולשים תייגו, שבהן הם חולקים נשיקות עם יקיריהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר